چگونه در ۵ قدم برای شبکههای اجتماعی تقویم محتوایی تولید کنیم؟
بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شبکههای اجتماعی برای هر کسب و کاری برنامهریزی و داشتن یک تقویم محتوایی مناسب است. متأسفانه بسیاری از صاحبان کسبوکار به این موضوع توجه نمیکنند و این به ضررشان خواهد شد. کافی است چند ساعت را در ابتدای!-->!-->!-->…
محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟
فرض کنید یک لباس جدید خریدهاید و میخواهید آن را بپوشید و عکس آن را در شبکههای اجتماعی پست کنید. یا یک کالای جالب و فانتزی گرفتهاید و باید یک ویدئوی آنباکسینگ برای آن تهیه کنید و در یوتیوب قرار دهید. چه بدانید چه نه، شما در حال آماده!-->…
با تجارت اجتماعی یا سوشال کامرس، تصاعدی رشد کنید!
تصور کنید که در حال گشتن در میان پستهای اینستاگرام هستید و از فعالیتهای دوستان و اخبار روز مطلع میشوید. در این میان، با پستی مواجه میشوید که یک برند پوشاک اسپانسر آن بوده است و در محتوای این پست، مدل ژاکتی پوشیده است که میدانید برای!-->…
خدمت بازگشت وجه یا ریفاند (Refund) چیست؟
در خرید آنلاین کالا و خدمات، گاهی پیش میآید به دلایل مختلفی هر کس از سفارش خود منصرف شود یا خرید به هر صورت از سوی تأمینکننده یا فروشگاه لغو شود. در این صورت، بسته به شرایط و قوانین از پیش مشخص شده و مورد توافق خریدار و فروشنده، وجه!-->…
با ۱۳ ترند بازاریابی اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ رشد کنید!
اگر از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده میکنید یا به آن فکر میکنید، باید از آخرین ترندهای بازاریابی اینستاگرام مطلع باشید. از آنجاییکه اینستاگرام یکی از پرمخاطبترین پلتفرمها در میان شبکههای اجتماعی است، ممکن است صدای شما در میان!-->…
چگونه امضای الکترونیک بسازید و از آن برای امضای اسناد استفاده کنید؟
این روزها اسناد زیادی وجود دارد که لازم است آنها را امضا کنید. همیشه پرینت کردن و امضا کردن اسناد به صرفه یا حتی ممکن نیست. در چنین شرایطی داشتن امضای الکترونیک مناسب ضروری است. آمارها نشان میدهد استفاده از آنها دائماً در حال گسترش!-->!-->!-->…
معامله امن راهکاری برای خرید خودروی دست دوم
خرید خودروی دست دوم، همیشه یکی از گزینههای پرطرفدار برای تهیه یک ماشین جدید بوده است. با وجود قیمت بالای خودروی صفر و حاشیههای که خرید آن به دنبال دارد، بازار خرید و فروش خودروی دست دوم بیش از همیشه داغ و پررونق شده است. برای خرید یک!-->…
فیشینگ اینستاگرام و نحوه گزارش آن به پلیس فتا را بدانید!
با گسترش استفاده از صفحات مجازی در اپلیکیشنهای مختلف، بهخصوص اینستاگرام، سوءاستفاده از حساب کاربری افراد در این صفحات نیز افزایش یافته است. به همین دلیل، نیاز است تا با آشنایی با این روشهای کلاهبرداری، از وقوع آنها پیشگیری کنید و در!-->…
لایو اینستاگرام برای فروش محصولات | راهنمای کاربردی
لایو اینستاگرام محتوای بسیار محبوبی است. بیش از صد میلیون نفر در هر روز حداقل یک لایو تماشا میکنند و از هر پنج نفر، چهار نفر دیدن لایو را به محتوای متنی و عکس و... ترجیح میدهند. چیزهایی مانند لایو که امکان ارتباط در لحظه با مشتری را!-->!-->!-->…
خرده فروشی سنتی در مقابل تجارت الکترونیک: تفاوت چیست؟
خرده فروشی آنلاین همچنان از نظر محبوبیت و سودآوری در حال رشد است و نزدیک به 20 درصد از خرده فروشی در سراسر جهان را تشکیل میدهند. البته این به معنای عقب افتادن فروشگاههای فیزیکی نیست. هم خرده فروشی و هم تجارت الکترونیک، فرآیند فروش!-->…
راهنمای کامل سایز استاندارد تصاویر در شبکههای اجتماعی
محتوای بصری هر چیزی که میخواهد باشد، از تبلیغات برند گرفته تا ویدئو، میم در انتقال تصویر برند شما اهمیت زیادی دارد و باید برای شبکههای اجتماعی انتخابهای مناسبی انجام دهید. شبکههای اجتماعی جایی هستند که چهرهی برند شما دیده میشود و این!-->…
تسویه حساب مطمئن برای فریلنسرها؛ راهکارهایی برای حفظ امنیت مالی
فریلنسر بودن، یکی از روشهای جذاب و بسیار مورد توجه برای کسب درآمد است. با توجه به تکنولوژی روزافزون و گسترش فضای مجازی، فرصتهای زیادی برای این روش کاری به وجود آمده است. کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که در شرایط خاصی تصمیم میگیرند بجای!-->…
امضای الکترونیکی چیست؟
امضای سنتی که اغلب ما با آن آشنایی داریم شامل نام و نام خانوادگی یا طراحی منحصربه فرد است که به منظور تایید هویت شخص و بیان رضایت در امور حقوقی و قراردادی به کار میرود. امضای الکترونیکی نیز به همین منظور در دنیای الکترونیک مورد استفاده!-->…
۱۱ روش برای اعتبارسنجی وبسایت؛ چگونه مطمئن شویم وبسایتی که از آن خرید میکنیم معتبر است؟
همراه با بیشتر شدن معاملات اینترنتی کلاهبرداری اینترنتی هم افزایش یافته است. اصلا بعید نیست که شما یا یکی از دوستان و آشنایانتان لااقل یک بار قربانی کلاهبرداری اینترنتی شده باشید. در واقع کارشناسان برای جلوگیری از این اتفاق راهکارهایی!-->!-->!-->…
آشنایی با سرویس درگاه تضمین خرید سما
درگاه تضمین خرید یکی از خدمات سرویس معاملات امن ایران است که فعالیت اینترنتی را برای فروشگاههای اینترنتی که محصولات فیزیکی ارائه میدهند، تسهیل میکند.
درگاه پرداخت چیست؟ ۶ روش برای تشخیص درگاه پرداخت جعلی
بسیاری از خریدهای آنلاین اینترنتی، پرداخت انواع قبوض، خرید بلیت سینما یا سفر و همچنین انواع مبادلات مالی به راحتی و با سرعت بالا از طریق درگاه پرداخت انجام میگیرد. این سامانه پول را از حساب کاربران برای فروشندهها منتقل میکند. در واقع!-->…
پرداخت امن چیست؟
در این مقاله با پرداخت امن و سرویسهای حفاظتی در زمینه تجارت الکترونیک بیشتر آشنا میشویم و عملکرد هر کدام از آنها را بررسی میکنیم.
فیشینگ چیست؟ چه روشهایی دارد؟ و چگونه میتوان از آن پیشگیری کرد؟
در این مقاله از مجله سما قصد داریم شما را با کلاهبرداری به روش فیشینگ آشنا کنیم. این مطلب به سوالات پرتکراری مانند:
انواع اصلی فیشینگ کدامند و به چه منظور و هدفی صورت میگیرند؟ایمیلهای فیشینگ معمولاً چه ویژگیهایی دارند و چگونه میتوان!-->!-->!-->…
چگونه به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟
خرید کردن با وجود آنلاینشاپها و فروشگاههای اینترنتی بسیار آسانتر از قبل شده است. با اینحال، این دغدغه همواره وجود دارد که چگونه به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم و مطمئن باشیم که در صورت خرید، اطلاعات حساب خود را از دست نمیدهیم و یا!-->…
بیمه پستی چیست ؟! با مزایای این بیمه مهم آشنا شوید!
بیمه، همیشه یکی از مهمترین بخش زندگی انسانها است. به همین دلیل است که شرکتهای بیمه، انواع مختلفی از بیمهها، از قبیل بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه مسافرتی و... را ارائه میدهند تا آرامش روانی افراد، در مواجهه با مشکلات و اتفاقات بیشتر!-->…
بازگشت کالا را در کسبوکار خود بهراحتی کاهش دهید!
دیر رسید... محصول اشتباه بود... خیلی کوچک بود... صرف نظر از اینکه دلیل بازگشت کالا چیست، نرخ بازگشت کالا بهویژه در بخش مد و پوشاک در تجارت الکترونیک به طور چشمگیری در سال ۲۰۲۰ افزایش یافت. هنگامی که انواع درخواست مرجوعی کالا آغاز شد، باید!-->…
۶ مورد از روش های اعتماد سازی در اینستاگرام را بدانید!
استفاده از رسانههای اجتماعی برای بازاریابی کسبوکارها، سالها موضوعی داغ بوده است؛ اما برندها همچنان در تلاش هستند تا از قدرت شبکههای اجتماعی استفاده کنند تا بهصورت مستقیم، بهترین تاثیر را بر بازار هدف خود داشته باشند. با گسترش استفاده!-->…
با بهترین افزونه های وردپرسی سال ۲۰۲۲ آشنا شوید!
از وبلاگها تا وبسایتهای سازمانی، میلیونها سایت توسط وردپرس پشتیبانی میشوند. افزایش محبوبیت این پلتفرم، به دلیل سهولت استفاده و انعطافپذیری آن است. وردپرس یک پلتفرم با عملکرد استاندارد است که به هر کاربری اجازه میدهد یک سایت را در!-->…
با مهمترین روش های افزایش فروش اینترنتی آشنا شوید!
هر کسبوکار اینترنتی علاقه دارد تا فروش خود را افزایش دهد و بتواند با سرعت بیشتری رشد کند. با اینحال، انواع روش های افزایش فروش اینترنتی برای تمام کسبوکارها یکسان نیست. به همین دلیل در این مطلب از وبلاگ سما، به سراغ راه های افزایش فروش!-->…
محتوای سبز چیست و چرا برای فروشگاهها مهم است؟
ایجاد محتوایی که بازدیدکنندگان را همیشه به وبسایت یا رسانههای اجتماعی شما بیاورد، قطعاً در طول زمان عایدی زیادی برای شما هواهد داشت. محتوای سبز یا همیشه سبز به محتوایی میگویند که برای وبسایت، وبلاگ یا رسانههای اجتماعی خود ایجاد میکنید!-->…