راهنمای استفاده از سما در پرداخت امن دیوار
در این مقاله، با سرویس پرداخت امن دیوار آشنا میشویم و تلاش میکنیم تا طی یک آموزش تصویری، نحوه کارکرد راهکار پرداخت امن سما را نیز نمایش دهیم.
آموزش تصویری و مرحله به مرحله دریافت کد رهگیری مالیاتی
از بهمن ۹۹ تمامی متقاضیان دریافت ابزارهای پرداختی ابتدا باید کد رهگیری مالیاتی دریافت کنند و در صورت عدم دریافت کد رهگیری مالیاتی امکان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و دستگاه کارتخوان برای آنها وجود نخواهد داشت.
در ادامه سعی کردیم!-->!-->!-->…
۷ مرحله برای شناخت مخاطب هدف یک کسب و کار
دانستن اینکه چه کسی محصول یا خدمات شما را میخرد برای ساخت و گسترش یک کسبوکار پر رونق بسیار مهم است. کسب و کارها در ابتدا باید به طور خاص مخاطبان هدف خود را مشخص کنند. اگر میخواهید برنامههای بازاریابی شما اثربخش باشد و تعامل با مشتریان!-->…
آشنایی با ۳PL یا شرکت لجستیکی طرف سوم
3PL یا (Third Party Logestic) برون سپاری فرآیندهای لجستیک تجارت الکترونیک از جمله مدیریت موجودی، انبارداری و انجام سفارش به یک شرکت شخص ثالث است.
برخی از مزایای برون سپاری 3PL عبارتند از:
تحویل سریعتر و مقرون به صرفهتر!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
بخشبندی مشتریان چیست؟
هر کسبوکاری به طیف وسیعی از مشتریان با علائق و نیازهای ویژه خدمات ارائه میدهد. یک پیام برای همه جذاب نخواهد بود، اما کسبوکارها نمیتوانند کمپینهای بازاریابی را برای هر مشتری شخصیسازی کنند. در عوض، بازاریابان مشتریان خود را به بخشهایی!-->…
۷ راه حل برای آنکه بیشتر دیده شوید: سئو اینستاگرام
افرادی که برای بازاریابی کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده میکنند؛ نیاز دارند که در این پلتفرم بیشتر دیده شوند و دنبالکنندگان بیشتری بهدست آورند تا به موفقیت برسند؛ زیرا فالوور بیشتر یعنی فروش بیشتر! با اینحال روشهای زیادی برای!-->…
نقش معامله امن در تضمین امنیت مالی در صنایع مختلف
هر سرمایه گذاری تجاری متکی به جریان ثابت وجوه است. برنامهها و استراتژیهای تجاری زمانی به درستی اجرا میشوند که تراکنش های پولی به موقع، بدون اشکال و راحت باشند. هر گونه مانع برای این جریان نقدی میتواند رشد شرکت را به خطر!-->…
۷ راه برای ایجاد وفاداری مشتری به برند
وفاداری مشتریان به برند، به رونق کسبوکار شما در زمانهای مختلف کمک خواهد کرد و البته در زمانهای چالشبرانگیز میتواند شما را زنده نگه دارد. این کار به مشتریان کمک میکند تا پایگاهی از مشتریان ایجاد کنند تا بتوانند برای ماهها و سالها به!-->…
چگونه از نماد اعتماد الکترونیک برای بهبود نرخ تبدیل تجارت الکترونیک استفاده کنیم؟
نماد اعتماد نقش مهمی در افزایش نرخ تبدیل در فروشگاه تجارت الکترونیک شما دارد. در این مقاله از بلاگ سما به این موضوع پرداختیم که چگونه میتوانید از این نماد برای افزایش فروش استفاده کرد.
نماد اعتماد الکترونیک چیست؟
نماد اعتماد!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
۱۰ معیار آنالیز اینستاگرام که شما را به موفقیت میرساند!
اگر در دنیای تجزیهوتحلیل دادههای دیجیتالی، تازهکار هستید؛ ممکن است آنالیز اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگری، برای شما دلهرهآور و ترسناک باشد. با اینحال، اگر بتوانید روش و معیارهای آنالیز پیج اینستاگرام را یاد بگیرید، میتوانید!-->…
آیندهی درگاه پرداخت، ترندها و چالشها
در این مطلب دربارهی درگاههای پرداخت صحبت شده است و همچنین معایب و مزایشان بیان شده است. همچنین در مطلب از ایتکه آینده آنها چگونه خواهد بود گفتهایم.
از هشتگها برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده کنیم!
شاید این نکته برای شما هم جالب باشد که هشتگها، تنها ابزار تعامل توییتر نیستند و برای افزایش ریچ (Reach) اینستاگرام نیز تاثیر زیادی دارند. از آنجاییکه این روزها مردم از هشتگهای مختلفی در اینستاگرام استفاده میکنند، تجزیهوتحلیل و بررسی!-->…
وردپرس در رقابت با دیگر سیستمهای مدیریت محتوا
این نوشته دربارهی سیستم مدیریت محتوا وردپرس و تفاوتهای آن با سایر سیستمهای مدیریت محتوا است.
۱۵ روش برای اینستاگرام مارکتینگ کسبوکارهای کوچک!
این روزها، بسیاری از کسب وکارها از اینستاگرام، پلتفرمی با بیش از یک میلیارد کاربر، برای بازاریابی محصولات، خدمات و برند خود استفاده میکنند. استفاده از اینستاگرام مارکتینگ برای مشاغل کوچک ضروری شدهاست، زیرا ویژگیهای فراوانی برای تعامل با!-->…
بانکداری باز چیست، چگونه کار میکند و چه ریسکهایی دارد؟
بانکداری باز (Open Banking) چیست؟ بانکداری باز با عنوان «دادههای بانک باز» هم شناخته میشود. این رویه، یک رویهی بانکی است که در آن با استفاده از رابطهای برنامهنویسی کاربردی یا API ارائهدهندگان خدمات مالی شخص ثالث میتوانند به!-->!-->!-->…
از قدرت شخصی سازی در تجارت الکترونیک غافل نشوید!
اگر به دنبال این هستید که به مشتریان خود، تجربه یک خرید واقعا منحصربهفرد را بدهید، میتوانید از امکان شخصی سازی در تجارت الکترونیک استفاده کنید. این ابزار قدرتمند به کسبوکارها اجازه میدهد تا یک تجربه مناسب و مرتبط با هر فرد را در اختیار!-->…
بازگشت نقدی یا کش بک (Cashback) چیست و چگونه کار میکند؟
کسبوکارهای مختلف همواره به دنبال روشهایی هستند که به کمک آنها مشتریان بیشتری را جذب کنند و همچنین مشتریان وفادار داشته باشند. ارائه انواع تخفیف، برگزاری جشنواره و قرعهکشی و ارائه تسهیلات مختلف روشهایی هستند که آنها به کار!-->!-->!-->…
BNPL خدمتی برای دنیای امروز
امروزه کمتر فروشگاه یا کسبوکار آنلاین یا حتی حضوریای میتوان یافت که در هنگام فروش کالا یا ارائهی خدمت، یک پیشنهاد جالب خاص را برای خریداران نداشته باشند: خریدار بخشی از پول را ماه یا ماههای بعد بپردازد؛ حتی ممکن است که باتوجهبه!-->!-->!-->…
میم مارکتینگ (Meme marketing)، ترند بازاریابی محتوایی
میمها (Memes) امروزه در رسانههای اجتماعی بسیار مشهور شدهاند و به مهمترین بخش بازاریابی بسیاری از مشاغل تبدیل شدهاند. هم افراد و هم سازمانها پتانسیل بازاریابی خود را در میمها پیدا میکنند و تقریباً در هر استراتژی برندسازی و!-->…
با سیستم مدیریت سفارش (OMS) رضایت مشتریان را افزایش دهید!
برای بسیاری از کسبوکارها، بهویژه بازرگانانی که کسبوکار آنها بهسرعت درحال رشد است، عمل ثبت سفارشها، پیگیری و رساندن آنها به دست مشتری، در دو یا چند کانال فروش دشوار است. این مسئله، زمانی سختتر میشود که ۵۵٪ از فروشگاههای کوچک،!-->…
۱۰ استراتژی برای کاهش نرخ بازگشت کالا
مشتریان کالاها را بازمیگردانند یا به عبارتی مرجوع میکنند. این مسئله حق مسلم مشتری و مصرفکنندگان است. از طرفی همین موضوع از اصلیترین عوامل نگرانی صاحبان کسبوکار هم بهحساب میآید؛ چراکه بخشی از درآمد و سودآوری و حتی اعتبارشان در!-->!-->!-->…
خدمات مشتری در مقابل تجربه مشتری: کدام یک بیشتر اهمیت دارد؟
اصطلاحاتی مانند "خدمات مشتری" و "تجربه مشتری" معمولا به اشتباه تفسیر میشوند و به جای یکدیگر مورد استفاده قرار میگیرند. اگرچه این دو مفهوم در ظاهر شبیه به هم به نظر میرسند اما از نظر معنی بسیار متفاوت هستند. دانستن تفاوتهای بین این دو!-->…
۱۲ ترند مهم دنیای فینتک در سال ۲۰۲۳
پس از سال ۲۰۲۲ صنعت مالی دیگر مانند گذشته نخواهد بود. با نگاهی به آینده انتظار میرود شاهد تغییرات بیشتری در نحوهی زندگی و همچنین تعامل میان افراد باشیم. در سهماهه دوم ۲۰۲۲ تأمین مالی فینتک کاهش قابلتوجهی داشته است و نسبت به سهماهه!-->!-->!-->…
معرفی انواع پست پیشتاز و تفاوت آن با تیپاکس و پست سفارشی!
با وجود آنکه تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی کردهاست؛ با اینحال، هنوز نیاز داریم برخی از مرسولات را بهصورت فیزیکی ارسال یا دریافت کنیم و همین موضوع نشان میدهد که هنوز به خدمات پست نیاز داریم. خدمات پست ایران، انواع مختلفی دارد که هرکدام!-->…
آشنایی با سیستم مدیریت محتوا و ویژگیهای آن
هر وبسایتی که خدمت یا کالا یا حتی محتوای شخصی ارائه میکند از سامانه مدیریت محتوا یا به اختصار CMS (Content Management System) بهره میبرد. در واقع بدون سیستم مدیریت محتو، اینکه شما بتوانید در دنیای وب به صورت درست و منظم کار کنید، تقریبا!-->…