بخش‌بندی مشتریان چیست؟

هر کسب‌وکاری به طیف وسیعی از مشتریان با علائق و نیازهای ویژه خدمات ارائه می‌دهد. یک پیام برای همه جذاب نخواهد بود، اما کسب‌وکارها نمی‌توانند کمپین‌های بازاریابی را برای هر مشتری شخصی‌سازی کنند. در عوض، بازاریابان مشتریان خود را به بخش‌هایی

BNPL خدمتی برای دنیای امروز

امروزه کمتر فروشگاه یا کسب‌وکار آنلاین یا حتی حضوری‌ای می‌توان یافت که در هنگام فروش کالا یا ارائه‌ی خدمت، یک پیشنهاد جالب خاص را برای خریداران نداشته باشند: خریدار بخشی از پول را ماه یا ماه‌های بعد بپردازد؛ حتی ممکن است که باتوجه‌به

۱۰ استراتژی برای کاهش نرخ بازگشت کالا

مشتریان کالاها را بازمی‌گردانند یا به عبارتی مرجوع می‌کنند. این مسئله حق مسلم مشتری و مصرف‌کنندگان است. از طرفی همین موضوع از اصلی‌ترین عوامل نگرانی صاحبان کسب‌وکار هم به‌حساب می‌آید؛ چراکه بخشی از درآمد و سودآوری و حتی اعتبارشان در

آشنایی با سیستم مدیریت محتوا و ویژگی‌های آن

هر وب‌سایتی که خدمت یا کالا یا حتی محتوای شخصی ارائه می‌کند از سامانه مدیریت محتوا یا به اختصار CMS (Content Management System) بهره می‌برد. در واقع بدون سیستم مدیریت محتو، اینکه شما بتوانید در دنیای وب به صورت درست و منظم کار کنید، تقریبا

خدمت بازگشت وجه یا ریفاند (Refund) چیست؟

در خرید آنلاین کالا و خدمات، ‌گاهی پیش می‌آید به دلایل مختلفی هر کس از سفارش خود منصرف شود یا خرید به هر صورت از سوی تأمین‌کننده یا فروشگاه لغو شود. در این صورت، ‌بسته به شرایط و قوانین از پیش مشخص شده و مورد توافق خریدار و فروشنده، وجه