اعتماد مردم به فروشگاه شما و معرفی به دوستها و آشناها
پشتیبانی همه روزه و بررسی تخصصی چالشهای مشتریها
تسویه پرداخت خریدارها توی ۴ مرحله از چرخهی پایا
زمان پاسخگویی به پیامها:
شنبه تا پنجشنبه ساعت ۹ تا ۲۲
جمعه ساعت ۹ تا ۱۸
پیشنهاد میکنیم قبل از ارتباط با پشتیبانی یا پر کردن فرم تماس، سوالهای پرتکرار رو بخونین.
کار اصلی سرویس ضمانت خرید سما، تضمین و گارانتی سفارش خریدارهاست. نحوه ضمانت هم به این شکله که کاربر خرید خودش رو با درگاه سما انجام میده تا اطلاعات خرید و جزئیات سفارشاش ثبت بشه. اگه کالای ارسالی ایرادی داشته باشه، سما تا ۱۵ روز بعد از ثبت خرید، ۱۰۰٪ پول خریدار رو بهش برمیگردونه.
ضمانت خرید، به شکلهای مختلفی توی اکثر کشورهای جهان ارائه میشه و تا امروز نتیجهاش بیشتر شدن فروش و تعداد مشتریهای فروشگاهها بوده. نکته اصلی این سرویس هم ایجاد اعتماد بین مردم و فروشگاههایی هست که تا حالا ازشون خرید نکردن. ضمانت خرید سفارشهای خریدار رو بهمدت ۱۵ روز ضمانت میکنه و باعث میشه تا اونها بیشتر به فروشگاهها اعتماد کنن و درنتیجه بیشتر خرید کنن.
این سرویس به خریدارها اطمینان میده که اگه توی خریدشون با مشکلی
روبهرو شدن، نگران هیچ چیزی نباشن و فقط موضوع رو با کارشناسهای
سما مطرح کنن. توی شرایط زیر خریدارها میتونن تمام پول خودشون رو پس
بگیرن: