درگاه تضمین خرید

اگر فروشگاه آنلاین دارید،
با درگاه تضمین خرید
فروشگاه‌تان را متمایز کنید.

درگاه تضمین خرید سما، راهکاری است برای جلب اعتماد کاربران و ایجاد تجربه لذت بخش خرید اینترنتی و در‌نتیجه افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی

درخواست درگاه
❮ ❮ ❮

درگاه تضمین خرید چیست؟

درگاه تضمین خرید سما، راهکاری برای جلب اعتماد کاربران و افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی

درخواست درگاه
سرویس درگاه تضمین خرید با هدف ایجاد تجربه لذت بخش کاربران در خرید اینترنتی ایجاد شده است. راهکار ما در این سرویس هم به خریدار و هم فروشگاه اینترنتی کمک می کند. کاربران فروشگاه های اینترنتی که از درگاه تضمین خرید برای پرداخت وجه کالای خود استفاده می کنند از ضمانت بی قید و شرط بازگشت کالا برخوردار می شوند. فروشگاه های اینترنتی نیز با برخورداری از این امکان حجم عملیات تجاری خود را کاهش می دهند و دغدغه های مربوط به بازگشت کالا را به سما می سپارند و  از این طریق با ایجاد اعتماد در کاربران به رشد فروش خود کمک می کنند.
راهکار درگاه تضمین خرید سما به فروشگاه های اینترنتی کمک می کند، دغدغه های مربوط به بازگشت کالا را هم برای خود و هم برای کاربران خود حل کنند.

درگاه تضمین خرید سما، راهکاری برای جلب اعتماد کاربران و افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی

درخواست درگاه

مزایای درگاه تضمین خرید برای فروشنده

درگاه تضمین خرید چطور کار می کند؟

این درگاه مانند سایر درگاه‌های پرداخت (IPG) پیاده سازی می‌شود و کاربر بعد از تکمیل سبد خرید خود در مرحله پرداخت می‌تواند از طریق درگاه تضمین خرید سما وجه کالای خود را پرداخت کند. کاربر با پرداخت از طریق درگاه سما خرید خود را تضمین می‌کند و از مزایای زیر برخوردار می‌شود:

بازپرداخت سریع وجه در صورت انصراف از خرید
بازپرداخت سریع وجه در صورت عدم تطبیق کالا با سفارش
امکان استرداد کالا تا 10 روز پس از دریافت
بازپرداخت سریع وجه در صورت معیوب بودن کالا
درخواست درگاه

مزایای درگاه تضمین خرید برای خریدار

section__gray

کسب و کارهای بزرگی که به سما اعتماد دارند

در کنار هم در مسیر پیشرفت و موفقیت قدم می گذاریم.

divar
ezpay
zlink
kukala

ثبت درخواست درگاه تضمین خرید

در صورت تمایل به دریافت درگاه تضمین خرید سما، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
نام شرکت شما
آدرس وبسایت شما

پرسش های شما و پاسخ ها

درگاه تضمین خرید چطور کار می کند؟

در این درگاه که مانند سایر درگاه‌های پرداخت در فروشگاه‌های اینترنتی فعال می‌شود، کاربر بعد از تکمیل سبد خرید خود در مرحله پرداخت می‌تواند از طریق درگاه تضمین خرید سما وجه کالای خود را پرداخت کند. کاربر با پرداخت از طریق درگاه سما خرید خود را تضمین می‌کند و از مزایای زیر برخوردار می‌شود:

  • تا 10 روز پس از تحویل کالا، در صورت انصراف از خرید 100% مبلغ برگشت داده می‌شود.
  • تا 10 روز پس از تحویل کالا، در صورت مشاهده عیب در آن، کالا تعویض یا 100% مبلغ برگشت داده می‌شود.
  • تا 10 روز پس از تحویل کالا، در صورت مشاهده مغایرت بین کالای سفارش داده شده و ارسال شده، کالا تعویض یا 100% مبلغ برگشت داده می‌شود.

لازم به ذکر است که سما (سامانه معاملات امن ایران)، تعهدات و مزایای خدمت درگاه تضمین خرید که فراتر از موارد ذکر شده در قوانین تجارت الکترونیک کشور می باشد را برعهده می گیرد و فروشندگان نیاز به تأمین تعهدی فراتر از قوانین تجارت الکترونیک کشور نخواهند داشت.

سما (سامانه معاملات امن ایران)، چه رویکردی در حمایت از من به عنوان فروشنده دارد؟

سما (سامانه معاملات امن ایران)، به فروشندگان اطمینان می دهد که در صورت پرداخت مبلغ توسط خریدار، به صورت آنی و مطابق درگاه های پرداخت اینترنتی بانکی، مبالغ به حساب فروشنده واریز گردد و در مراحل بعدی، در صورت بروز مشکلات احتمالی در خرید از قبیل بازگشت کالا، ایرادات کالا، موارد مربوط به گارانتی و … را از طریق پشتیبانی سامانه سما، با خریداران بررسی کند و به نتیجه برساند تا فروشندگان درگیر مسائل بعد از خرید نباشند.

لازم به ذکر است که سما (سامانه معاملات امن ایران)، تعهدات و مزایای خدمت درگاه تضمین خرید که فراتر از موارد ذکر شده در قوانین تجارت الکترونیک کشور می باشد را برعهده می گیرد و فروشندگان نیاز به تأمین تعهدی فراتر از قوانین تجارت الکترونیک کشور نخواهند داشت.

سما (سامانه معاملات امن ایران)، چه رویکردی در حمایت از من به عنوان خریدار دارد؟

سما (سامانه معاملات امن ایران) ، به خریداران اطمینان می دهد که در صورت پرداخت مبلغ، در صورت بروز مشکلات احتمالی در معامله، موارد را از طریق پشتیبانی سما، بررسی نموده و تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری نماید.

برای استرداد کالا چقدر زمان دارم؟

استرداد کالا تا 10 روز پس از تحویل امکان پذیر است. در صورت وجود مشکل، خریدار ظرف مدت 10 روز پس از تحویل کالا با استفاده از لینک "گزارش مشکل" ارسال شده در پیامک، یا ارتباط با مرکز تماس به شماره 42580800-021 باید موضوع را اعلام کند.

اگر کالای معیوب گارانتی داشته باشد، چطور باید عمل کنم؟

اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمب شرکتی هستند قاعدتا فروشگاه دخل و تصرفی در آنها نداشته، می‌بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو باشد، لذا این اقدامات توسط سما انجام خواهد شد و چنانچه کالا تعویض یا رفع عیب شود آن را برای خریدار ارسال می‌کند و در غیر این صورت کالا جایگزین یا مبلغ کالا توسط سما به خریدار پرداخت می شود.

مشاهده همه پرسش ها