ضمانت خرید سما، راهکاری است برای جلب اعتماد کاربران و ایجاد تجربه لذت بخش خرید اینترنتی و درنتیجه افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی
ضمانت خرید سما، راهکاری برای جلب اعتماد کاربران و افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی
ضمانت خرید سما، راهکاری برای جلب اعتماد کاربران و افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی
ضمانت خرید سما، راهکاری برای جلب اعتماد کاربران و افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی
فروش محصولاتی که به صورت فیزیکی و قابل لمس هستند.
مانند وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لباس، کتاب، اسباب بازی و...
برای فروش کالای فیزیکی، معمولا فروشندگان از روشهای مختلف تبلیغات و بازاریابی، شبکههای عرضه و توزیع، فروشگاههای آنلاین، شبکه های اجتماعی و... استفاده کنند تا به مشتریان خود دسترسی آسانتری بدهند.
فروش محصولاتی که با استانداردهای مشخص و معتبر تطابق داشته و از نظر کیفیت، ایمنی و عملکرد در سطح بالایی قرار دارند.
این محصولات معمولا از برندهای معتبر هستند که از استانداردها به عنوان معیارهایی برای ارزیابی و اطمینان از کیفیت محصولات استفاده میکنند و به مشتریان اطمینان میدهند که محصولاتی که خریداری میکنند، با کیفیت و قابل اطمینان هستند.
فروشندگانی که کالای خود را به صورت آنلاین ارائه میکنند و مشتریان برای خرید کالای مورد نظر خود، باید مبلغ خرید را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کنند.
ضمانت خرید سما، علاوه بر امکان پرداخت مبلغ کالا، هزینه های عملیاتی فروشنده را کاهش میدهد و فرآیندهای بازگشت کالا را تسهیل میکند. از طرفی با اعتمادسازی نزد خریداران، موجب افزایش فروش و سودآوری خواهد شد.
فروشگاه هایی که کالاهای خود را به همراه قیمت ارائه می کنند و این امکان را به مشتری می دهند که با مشاهده لیست قیمت به روز، خرید کنند، می توانند از خدمت ضمانت خرید سما برای پرداختی های خریداران خود استفاده کنند.
در صورتی که امکان افزودن و پیاده سازی فنی ضمانت خرید سما برای بستر آنلاین فروشگاه، فراهم باشد، صاحبان فروشگاه های آنلاین می توانند فراتر از یک درگاه پرداخت را به کسب و کار خود اضافه کنند.
این سرویس مانند درگاههای پرداخت (IPG) پیاده سازی میشود و کاربر بعد از تکمیل سبد خرید خود در مرحله پرداخت میتواند از طریق درگاه سما وجه کالای خود را پرداخت کند. کاربر با پرداخت از طریق درگاه سما خرید خود را تضمین میکند و از مزایای زیر برخوردار میشود:
مدیر محصول دیوار
دقت، سرعت و آشنایی به چالشهای حقوقی از مزایای همکاری با تیم سما بوده که مسیر رسیدن به اهداف کسبوکار را هموارتر میکند.
مدیر توسعه محصول بلیت الکترونیک تهران
یکی از چالشهای اصلی در توسعه تجارت الکترونیکی جلب اعتماد در کاربرانه، سرویسهایی که سما ارائه میده، اطمینان خاطر را در خرید و فروشهای اینترنتی به خوبی ایجاد میکنه.
مدیر اجرایی ایزی پی
ضمانت خرید سما یک راهکار جدیده که هر فروشگاه اینترنتی که از این سرویس استفاده میکنه از طریق اون میتونه اعتماد کاربران بیشتری رو جلب کنه و فروش خودش رو افزایش بده.
در کنار هم در مسیر پیشرفت و موفقیت قدم می گذاریم.
در این سرویس که مانند سایر درگاههای پرداخت در فروشگاههای اینترنتی فعال میشود، کاربر بعد از تکمیل سبد خرید خود در مرحله پرداخت میتواند از طریق ضمانت خرید سما وجه کالای خود را پرداخت کند. کاربر با پرداخت از طریق درگاه سما خرید خود را تضمین میکند و از مزایای زیر برخوردار میشود:
لازم به ذکر است که سما (سامانه معاملات امن ایران)، تعهدات و مزایای خدمت ضمانت خرید سما که فراتر از موارد ذکر شده در قوانین تجارت الکترونیک کشور می باشد را برعهده می گیرد و فروشندگان نیاز به تأمین تعهدی فراتر از قوانین تجارت الکترونیک کشور نخواهند داشت.
سما (سامانه معاملات امن ایران)، به فروشندگان اطمینان می دهد که در صورت پرداخت مبلغ توسط خریدار، به صورت آنی و مطابق درگاه های پرداخت اینترنتی بانکی، مبالغ به حساب فروشنده واریز گردد و در مراحل بعدی، در صورت بروز مشکلات احتمالی در خرید از قبیل بازگشت کالا، ایرادات کالا، موارد مربوط به گارانتی و … را از طریق پشتیبانی سامانه سما، با خریداران بررسی کند و به نتیجه برساند تا فروشندگان درگیر مسائل بعد از خرید نباشند.
لازم به ذکر است که سما (سامانه معاملات امن ایران)، تعهدات و مزایای خدمت ضمانت خرید سما که فراتر از موارد ذکر شده در قوانین تجارت الکترونیک کشور می باشد را برعهده می گیرد و فروشندگان نیاز به تأمین تعهدی فراتر از قوانین تجارت الکترونیک کشور نخواهند داشت.
سما (سامانه معاملات امن ایران) ، به خریداران اطمینان می دهد که در صورت پرداخت مبلغ، در صورت بروز مشکلات احتمالی در معامله، موارد را از طریق پشتیبانی سما، بررسی نموده و تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری نماید.
استرداد کالا تا 15 روز پس از خرید امکان پذیر است. در صورت وجود مشکل، خریدار ظرف مدت 15 روز پس از خرید کالا با استفاده از لینک "گزارش مشکل" ارسال شده در پیامک، یا ارتباط با مرکز تماس به شماره 91070073-021 باید موضوع را اعلام کند.
اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمب شرکتی هستند قاعدتا فروشگاه دخل و تصرفی در آنها نداشته، میبایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو باشد، لذا این اقدامات توسط سما انجام خواهد شد و چنانچه کالا تعویض یا رفع عیب شود آن را برای خریدار ارسال میکند و در غیر این صورت کالا جایگزین یا مبلغ کالا توسط سما به خریدار پرداخت می شود.