از سیر تا پیاز ساخت فروشگاه اینستاگرامی

520

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بی‌نظیر است. این برنامه امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و با هر به‌روزرسانی از ویژگی‌های جدید خود نیز رونمایی می‌کند. یکی از قابلیت‌هایی که به تازگی به این پلتفرم اضافه شده است، امکان ساخت فروشگاه اینستاگرامی است.

اگر صاحب یک مغازه هستید و یا اگر محصولاتی برای فروش دارید، حتما می‌خواهید بدانید که فروشگاه اینستاگرامی چیست و چگونه باید آن را برای حساب کاربری خود فعال کنید و راه های ساخت فروشگاه اینستاگرامی را یاد بگیرید. برای رسیدن به جوابی دقیق به سوالات خود پیرامون این ویژگی کمتر دیده شده، پیشنهاد می‌کنم این مقاله که توسط سما آماده شده را تا انتها مطالعه کنید.

از اولین روزی که شبکه اجتماعی اینستاگرام رونمایی شد، سال‌ها می‌گذرد. در حال حاضر این برنامه شباهت زیادی به روزهای اولیه فعالیت خود ندارد. این پلتفرم در ابتدا تنها ابزاری برای اشتراک گذاری تصاویر بود. اما در حال حاضر اینستاگرام، به لطف امکانات بی‌نظیر خود، یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی محسوب می‌شود. با این حال ایرادات زیادی به این برنامه گرفته می‌شود.

به‌عنوان مثال عدم ساخت یک فروشگاه برای نمایش محصولات یکی از چالش‌هایی بود که کاربران این برنامه تا پیش از این با آن همراه بودند. با این وجود توسعه دهندگان این نرم افزار در بروزرسانی‌های اخیر این قابلیت را به برنامه افزوده‌اند. خوشبختانه اگر صاحب یک حساب تجاری باشید، این امکان وجود دارد که محصولات خود را در یک تگ جداگانه به نمایش بگذارید.

اگر با نحوه ساخت فروشگاه اینستاگرامی آشنایی زیادی ندارید، بهتر است این راهنما را از مطالعه کنید تا همین امروز بتوانید فروشگاه خود را ایجاد نمایید.

فروشگاه اینستاگرامی چیست؟

با فعال سازی فروشگاه اینستاگرام یک بخش به نام shop در صفحه کاری شما ایجاد می‌شود. همچنین شما می‌توانید محصولات خود را به صورت پست‌های مجزا در این شبکه به اشتراک بگذارید. در واقع ساخت فروشگاه اینستاگرامی دقیقا همانند ساخت یک فروشگاه آنلاین در بستر وب است، البته با امکاناتی محدودتر.

فروشگاه اینستاگرامی چیست؟
فروشگاه اینستاگرامی چیست؟

همچنین پیج‌هایی که محصولات خود را منتشر می‌کنند، اینستاگرام این پست‌ها را با آیکون سبد خرید نمایش می‌دهد. پس از لمس تصاویر هر محصول، می‌توان اطلاعات کاملی درباره آن کسب کرد. بنابراین بعد از ساخت فروشگاه اینستاگرامی خود می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی برای مشتریان خود استفاده کنید:

  • نمایش نام محصول
  • نمایش تصاویر محصول
  • نمایش توضیحات محصول
  • نمایش قیمت محصول
  • لینک محصول در وبسایت
  • محصولات مرتبط

به این ترتیب باساخت فروشگاه اینستاگرامی می‌توانید محصولات خود را به خوبی به مشتریان خود نمایش دهید. البته بدیهی است امکاناتی که فروشگاه‌های اینستاگرامی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نسبت به یک سایت آنلاین بسیار محدودتر است، اما همین فروشگاه می‌تواند تاثیر زیادی در بازاریابی و افزایش فروش‌تان ایفا کند.

بنابراین اجازه دهید تا وقت را هدر ندهیم و هرچه سریع‌تر به نحوه ساخت فروشگاه اینستاگرامی بپردازیم. البته ساخت چنین فروشگاهی در ایران با چالش‌هایی مواجه است. با توجه به محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به قابلیت‌های این برنامه، باید در روند ساخت و فعال‌سازی تلاش کنید تا اینستاگرام متوجه ایرانی بودن شما نشود.

نحوه ساخت فروشگاه اینستاگرامی

فعال کردن فروشگاه در اینستاگرام (ساخت فروشگاه اینستاگرامی) کار چندان سختی نبوده و تنها با طی کردن چند گام می‌توانید محصولات خود را برای کاربران به نمایش بگذارید. با این وجود باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. اول این که این قابلیت تنها برای حساب‌های تجاری یا بیزینس اکانت ایجاد می‌شود. نکته بعدی این است که در حال حاضر تنها می‌توانید محصولات فیزیکی خود را بارگذاری کنید. اگر مشتاقانه به دنبال ساخت فروشگاه اینستاگرامی خود هستید، کافی است که مراحل زیر را طی کنید:

  1. اکانت خود را تجاری کنید

قبل از هر کاری، برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی، باید یک بیزینس اکانت داشته باشید. شاید شما در حال حاضر از یک حساب تجاری بهره می‌برید. در این صورت می‌توانید به راحتی فروشگاه خود را فعال کنید. اما اگر حساب شما شخصی است، به‌راحتی می‌توانید آن را به یک حساب تجاری تغییر دهید.

چگونه حساب خود را تجاری کنیم؟

برای تبدیل حساب کاربری شخصی به یک حساب تجاری، ابتدا از منوی تنظیمات وارد گزینه Account شوید. در این بخش می‌توانید با کلیک روی گزینه Switch to professional account  به‌راحتی یک حساب بیزینس ایجاد کنید. دقت کنید که در روند فعال‌سازی حساب خود، گزینه Business را انتخاب نمایید.

پس از ایجاد حساب تجاری، اکنون حساب شما برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی هیچ مشکلی نداشته و می‌توانید درخواست راه اندازی Shop در این شبکه را ثبت کنید. در ادامه به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

  • حساب کاربری خود را به فیسبوک (متا) متصل کنید

اولین کاری که ادمین یک پیج تجاری برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی  باید انجام دهد، چیست؟ این سوالی است که قطعا شما نیز به دنبال آن هستید. به بیانی ساده، امکان فعالسازی فروشگاه مستقیما از برنامه اینستاگرام وجود ندارد. شما باید ابتدا یک حساب فیسبوک به اکانت خود اضافه کنید. سپس محصولات را در کاتالوگ خود وارد کرده و آن‌ها را در پست‌های اینستاگرامی منتشر کنید.

بنابراین در این مرحله باید حتما حساب تجاری فیسبوک خود را به حساب تجاری اینستاگرام متصل کنید. برای این کار ابتدا وارد تنظیمات اینستاگرام شوید. وارد بخش Account شده و به دنبال گزینه Sharing to other apps بگردید. حال صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که کافی است از میان برنامه‌های موجود، Facebook را انتخاب کنید.

اتصال اینستاگرام به فیسبوک (متا)
اتصال اینستاگرام به فیسبوک (متا)

حالا شما به حساب فیسبوک منتقل می‌شوید و می‌توانید حساب خود را برای ساخت فروشگاه به اینستاگرام اضافه کنید. اما شاید تا به حال هیچ حساب فعالی در فیسبوک نساخته باشید. در این صورت تنها راه پیش روی شما ساخت یک حساب کاربری در این پلتفرم خواهد بود.

در ادامه به نحوه ساختن یک حساب کاربری در این پلتفرم و اضافه کردن حساب اینستاگرام به آن خواهیم پرداخت.

چگونه در فیسبوک ثبت نام کنیم؟

اگر تا به حال با فیسبوک کار نکرده‌اید، این بخش برای شما نوشته شده است. فیسبوک یا بهتر بگوییم، متا یک شبکه اجتماعی است که سازگاری زیادی با برنامه محبوب اینستاگرام دارد. از آن جا که این دو برنامه برای یک شرکت هستند، برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی  حتما باید محصولات خود را در فیسبوک وارد کنید. سپس با استفاده از قابلیت تگ محصولات از آن در حساب اینستاگرامی خود استفاده کنید.

اگر در فرایند ساخت حساب در این شبکه اجتماعی به مشکل خورده‌اید، نباید چندان نگران باشید. کافی است که با طی کردن چند گام ساده، برای خود یک اکانت ایجاد کنید:

ابتدا وارد وبسایت رسمی فیسبوک شده و گزینه Create New Account را انتخاب کنید.

حالا باید اطلاعات خود را در کادر مربوطه وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، رمز عبور، تاریخ تولد می‌شود. همچنین برای تکمیل ثبت نام باید یا از یک ایمیل و یا از یک شماره تلفن استفاده کنید. در صورت پر کردن تمامی فیلدها، روی دکمه Sign Up کلیک نمایید.

چگونه در فیسبوک ثبت نام کنیم؟
چگونه در فیسبوک ثبت نام کنیم؟

اکنون باید صحت اطلاعات وارد شده را تایید کنید. در این مرحله فیسبوک یا متا برای شماره تلفن یا ایمیل وارد شده کدی ارسال می‌کند. شما باید این کد را در کادر مربوطه وارد نموده و حساب خود را تایید کنید.

در این مرحله که آخرین گام برای ثبت نام یک حساب کاربری در این شبکه است، کافی است که گزینه Allow all cookies را لمس کرده و وارد پنل کاربری خود شوید.

چگونه در فیسبوک ثبت نام کنیم؟
چگونه در فیسبوک ثبت نام کنیم؟

بسیار خب. اکنون شما صاحب یک حساب کاربری در متا شده‌اید. به این ترتیب می‌توانید برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی از آن استفاده کنید. البته با توجه به این که شما به‌تازگی عضو این پلتفرم شده‌اید، اکنون باید از طریق این برنامه به اینستاگرام متصل شوید. شاید بخواهید بدانید که چگونه باید از طریق متا به حساب اینستاگرام خود متصل شوید؟ این موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. البته پیش از آن باید یک صفحه بسازید.

چگونه یک صفحه تجاری برای خود بسازیم؟

برای ساخت صفحه باید روی گزینه page کلیک کرده و برای خود یک صفحه جدید بسازید.

پس از کلیک روی گزینه page با صفحه‌ای مانند زیر مواجه می‌شوید. شما در این صفحه باید اطلاعات مربوط به پیج خود را وارد کنید. نام صفحه، دسته بندی، و توضیحات صفحه را وارد کنید. در انتها روی دکمه Create Page کلیک نمایید. شما در این صفحه می‌توانید تنظیمات بیشتری اعمال کنید. مثلا برای خود یک تصویر کاور اضافه کنید که کاملا سلیقه‌ای است.

با این وجود موضوعی که در روند ساخت فروشگاه اینستاگرامی بسیار مهم خواهد بود، این است که سعی کنید دسته بندی‌هایی را انتخاب کنید که به محصولات فیزیکی مربوط باشد. چرا که اینستاگرام معمولا به کالاهای دیجیتال و موارد دیگر برای بارگذاری در فروشگاه‌های اینستاگرامی دسترسی نخواهد داد.

چگونه حساب فیسبوک (متا) را به اینستاگرام متصل کنیم؟

در گام بعدی برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی همانطور که به آن اشاره کردم، باید از طریق فیسبوک به اینستاگرام متصل شوید. البته اگر قبلا این کار را کرده‌اید، نیازی به دوباره کاری نیست. با این وجود به احتمال زیاد شما نیز جزو کاربرانی هستید که حساب اینستاگرام و فیسبوک‌شان را جفت نکرده‌اند.

برای این کار وارد Page settings شوید. در این منو باید با اسکرول موس به پایین صفحه مراجعه کنید و Instagram را پیدا کنید. با ورود به این بخش می‌توانید عبارت connect account برای اتصال این پیام رسان را مشاهده می‌نمایید.

چگونه یک صفحه تجاری برای خود بسازیم
چگونه یک صفحه تجاری برای خود بسازیم

نکته‌ای که در این مرحله از ساخت فروشگاه اینستاگرامی مهم است، این بوده که باید حساب کاربری شما در این صفحه دیده شود. به عبارت دیگر پس از افزودن حساب خود به فیسبوک باید جزئیات حساب خود را در این صفحه مشاهده کنید. در غیر این صورت حساب شما به درستی جفت نشده است. بنابراین باید یک بار دیگر این مرحله را طی کنید.

  • کاتالوگ خود را بسازید

در این مرحله از ساخت و راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی نوبت به ایجاد کاتالوگ می‌رسد. برای این که بتوانید محصولات را به راحتی به کاتالوگ خود اضافه کنید، کار چندان سختی نخواهید داشت. ابتدا باید بخش فروشگاه خود را راه اندازی کنید. سپس از طریق این بخش محصولات خود را یکی یکی وارد کنید.

چگونه بخش shop را راه اندازی کنیم؟

برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی باید ابتدا یک بخش تجاری در فیسبوک بسازید و محصولات خود را در آن اضافه کنید. بسیاری از افراد نمی‌دانند که چگونه باید به این بخش دسترسی داشته باشند. برای این کار که به سادگی ممکن است، می‌توانید از منوی بالای صفحه، گزینه more را انتخاب نموده و وارد صفحه shop شوید.

در این مرحله تنها باید از چند صفحه عبور کنید. با طی کردن صفحات می‌توانید بخش فروشگاهی خود را نیز افتتاح کنید. در این صفحه می‌توانید محصولات خود را به کاتالوگ اضافه کنید. دقت کنید که در مراحل راه اندازی بخش shop از شما یک حساب خواسته می‌شود. شما باید حسابی را در این قسمت انتخاب کنید، که می‌خواهید برای آن فروشگاه ایجاد کنید.

چگونه محصولات را به کاتالوگ اضافه کنیم؟

در آخرین مرحله از ساخت فروشگاه اینستاگرامی پس از ورود به صفحه commerce manager با تصویری مطابق زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه باید به دنبال گزینه Add items بگردید. این گزینه در پروفایل شما به وضوح دیده می‌شود. با وارد شدن به این بخش می‌توانید محصولات خود را وارد کنید، برای آن‌ها قیمت گذاری نمایید و توضیحات مناسبی برای محصولات‌تان درج کنید. همچنین امکان درج لینک برای محصولات نیز وجود خواهد داشت.

چگونه محصولات را به کاتالوگ اضافه کنیم؟
چگونه محصولات را به کاتالوگ اضافه کنیم؟

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، شما باید یکی یکی محصولاتی که می‌خواهید از آن‌ها در اینستاگرام استفاده کنید را وارد نمایید. به عبارت ساده‌تر شاید باید کالاهای فروشگاه اینستاگرام خود را در این بخش اضافه کنید. دقت کنید که برای افزودن هر کالا باید اطلاعات مربوط به ان را نیز وارد نمایید. در ادامه به بررسی این اطلاعات می‌پردازیم:

  • فیلد Image: در این بخش می‌توانید عکس‌های مدنظرتان را اضافه کنید. چنانچه بخواهید عکس‌های جذابی از محصول اضافه کنید، این یک قابلیت ایده‌آل برای شما خواهد بود.
  • فیلد Title: این گزینه نیز همان عنوان کالای شما خواهد بود. این عنوان درفروشگاه اینستاگرام نیز نمایش داده خواهد شد. بنابراین در انتخاب آن دقت کنید.
  • فیلد Description: اگر مخاطبان وارد محصولات شما شوند، با توضیحات اضافی درباره آن مواجه خواهند شد. این توضیحات را در این قسمت می‌توانید وارد کنید.
  • فیلد Website link: صفحه محصولات در اینستاگرام دارای یک دکمه ارجاع به سایت است. جهت ساخت فروشگاه اینستاگرامی به صورت حرفه‌ای، آدرس اینترنتی محصولات خود را در این بخش وارد کنید.
  • فیلد Price: در آخر نیز باید قیمت کالای خود را وارد کنید. در کنار آن نیز می‌توانید واحد قیمت مدنظرتان را انتخاب کنید.

شما باید هر محصول را به صورت مجزا وارد کنید و اطلاعات و ویژگی‌های هر یک را به صورت جداگانه ثبت کنید. در صورتی که بخواهید یک کالای جدید اضافه کنید، دکمه new items برای شما تعبیه شده است. پس از اتمام تغییرات نیز می‌توانید با لمس دکمه upload items کاتالوگ خود را به روز رسانی کنید.

چگونه باید از قابلیت تگ محصولات در اینستاگرام استفاده کنیم؟

تا به این جا موفق شدیم که فروشگاه اینستاگرامی خود را در فیسبوک راه اندازی کنیم. اما چگونه باید محصولات موجود در کاتالوگ خود را در اینستاگرام نیز وارد کنیم؟ دقت کنید که با انجام فعالیت‌های بالا، بلافاصله امکانساخت فروشگاه اینستاگرامی  برای شما فعال نخواهد شد. چرا که در ابتدا اینستاگرام باید بررسی کند که آیا حساب شما صلاحیت راه اندازی فروشگاه را دارد یا نه؟

همانطور که گفته شد، راه اندازی فروشگاه در شبکه مجازی اینستاگرام شرایطی دارد و در صورت رعایت این شرایط است که می‌توانید برای خود یک مغازه آنلاین بسازید. از جمله مهمترین شرایط می‌توان به فیزیکی بودن کالاها و کامل بودن اطلاعات حساب‌تان اشاره کرد. همچنین برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی وجود دارد. بنابراین سعی کنید در هنگام ثبت درخواست فعالسازی shop برای اینستاگرام، از اطلاعات ایران تا حد ممکن استفاده نکنید.

پس از بررسی اطلاعات حساب شما اگر مشکلی پیش نیاید، قابلیتی جدید در اینستا با نام Tag product ایجاد می‌شود. شما از این پس می‌توانید از طریق این قابلیت محصولات خود را در اینستاگرام برای کاربران خود نمایش دهید. مدت زمان فعالسازی این قابلیت از چند روز تا چند ماه متفاوت خواهد بود.

مزایای ساخت فروشگاه اینستاگرامی چیست؟

ساخت فروشگاه اینستاگرامی مزیت‌های فراوانی دارد. با توجه به این که امروزه بسیاری از کاربران از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند، بنابراین این فرصت بازاریابی فوق‌العاده را از دست نداده و شما نیز در اولین زمان ممکن فروشگاه خود را در این شبکه ایجاد کنید. با توجه به آموزشی که در این مقاله ارائه کردم، گمان نمی‌کنم مشکلی بابت راه اندازی فروشگاه خود داشته باشید:

  • نمایش محصولات به کاربران

یکی از جالب‌ترین و تاثیرگذارترین مزایای ساخت فروشگاه اینستاگرامی، نمایش محصولات به مشتریان  است. همانطور که می‌دانید اکانت معمولی این برنامه اجازه نمی‌دهد محصولات خود را به خوبی منتشر کنید، در حالی که با ساخت فروشگاه برای حساب خود، این امکان، هرچند بسیار محدود، اما میسر خواهد شد. این می‌تواند فروش شما را متحول کند.

  • صرفه جویی در وقت و زمان

شاید بخواهید بدانید ساخت فروشگاه اینستاگرامی  چه کمکی به وقت و زمان شما خواهد کرد. اگر صاحب یک پیج اینستاگرامی باشید که محصولات فیزیکی مختلفی دارد، دائما باید در دایرکت و کامنت‌ها به مشتریان خود اطلاعات ارسال کنید. مشتریان به صورت مرتب قیمت محصولات را از شما می‌پرسند، جزئیاتی مانند جنس، رنگ و سایز آن را می‌خواهند و بسیاری از موارد دیگر. ویژگی‌هایی که با افزودن تگ محصولات برای شما اضافه می‌شود، به خوبی می‌تواند تمام اطلاعات محصولات را به مشتریان معرفی کند.

  • جذب مخاطب بیشتر

زمانی که مخاطب وارد صفحه فروشگاهی شما می‌شود، به راحتی به همه چیز دسترسی خواهد داشت. این موضوع می‌تواند باعث تجربه کاربری خوبی شود و همین جریان می‌تواند پیش‌درآمدی برای افزایش تعداد مخاطبان شما نیز باشد.

  • افزایش اعتماد مشتریان

جلب اعتماد مشتریان در ساخت فروشگاه اینستاگرامیبسیار حائز اهمیت است. اما این موضوع در دنیای مجازی دوچندان احساس می‌شود. زمانی که حساب کاربری شما دارای قابلیت‌های یک فروشگاه آنلاین باشد، یک تفاوت ایجاد کرده است. به این ترتیب کاربرانی که وارد صفحه تجاری شما می‌شوند، اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد. این می‌تواند برای کسب‌وکارتان بسیار ارزشمند باشد.

  • برندسازی

و در نهایت داشتن فروشگاه اینستاگرامی کمک می‌کند برند شما ارتقا پیدا کند. اگر علاقه دارید برند شما میان زبان‌ها باشد و از سایر رقبای‌تان متفاوت باشید، داشتن یک فروشگاه در اینستاگرام بسیار جذاب خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنم در اولین فرصت فروشگاه خود را در این رسانه اجتماعی محبوب راه اندازی کنید.

نکاتی که درساخت فروشگاه اینستاگرامی باید بدانیم

  1. چنانچه فروشگاه خود را راه اندازی کردید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، قرار دادن لینک برای محصولات است. همانطور که می‌دانید امکان انتشار لینک در پست‌و استوری اینستاگرام وجود ندارد. این یک فرصت مناسب است تا مخاطبان خود را از اینستا به سایت ارجاع دهید. اگر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، حتما می‌دانید که این موضوع چه تاثیری مثبتی روی سئو سایت‌تان خواهد داشت.
  2. ساخت فروشگاه اینستاگرامی با تمام مزایایی که دارد، باز هم دچار معایبی خواهد بود. به عنوان مثال شما نمی‌توانید یک درگاه پرداخت برای حساب خود فعال کنید. این موضوع باز هم می‌تواند فروش شما را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال بهترین راهکار باز هم طراحی سایت می‌باشد.
  3. زمانی که شما محصولی را به‌صورت پست منتشر می‌کنید، به ظاهر آن محصول در پروفایل شما یک آیکون سبد خرید اضافه می‌شود. به این ترتیب این پست از عکس‌ها، ویدیوها و ریلیزها تشخیص داده خواهد شد. به این ترتیب کاربران شما با ورود به آن می‌توانند اطلاعات دقیقی از قیمت، جزئیات، ویژگی‌ها و سایر خصوصیات کالا کسب کنند.
  4. تمامی محصولات شما در بخش shop که در بالای پروفایل‌تان ظاهر خواهد شد، دسته بندی خواهند شد.

نتیجه گیری

محبوبیت اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است. با وجود این که در روزهای ابتدایی این برنامه تنها برای اشتراک گذاری تصاویر به وجود آمده بود، اما در حال حاضر کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از آن برای اهداف بازاریابی خود استفاده می‌کنند. یکی از قابلیت‌هایی که می‌تواند برای هر تجارتی مفید باشد، راه اندازی یک فروشگاه در این شبکه مجازی است. فروشگاهی که ضمن نمایش محصولات، بتواند اطلاعات کاملی مانند قیمت، رنگ، جنس و سایر ویژگی‌های آن را به مخاطب نمایش دهد.

ساخت فروشگاه اینستاگرامی  یکی از قابلیت‌هایی است که کمتر پیجی از آن استفاده می‌کند. با این وجود این ویژگی برای یک حساب تجاری بسیار مفید است. در این مقاله به بررسی اهمیت ساخت فروشگاه اینستاگرامی پرداختیم. همچنین روند ساخت و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام به طور کامل بررسی شد. اکنون گمان نمی‌کنم شما برای راه اندازی چنین فروشگاهی مشکلی داشته باشید و می‌توانید سطح فروش و بازاریابی خود را با پیگیری آن ارتقا دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.