آموزش عکاسی با گوشی هوشمند برای تهیه عکس محصولات فروشگاه

693

اگر شما هم به دنبال آموزش عکاسی با گوشی هوشمند هستید پس به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته‌اید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و حداقل یک محصول برای عرضه دارید که درصدد فروش آن هستید. معلوم است که به فکر افتاده‌اید محصول خود را از طریق عکس به خریداران معرفی کنید و تصمیم دارید خودتان با گوشی همراه خودتان از این محصول عکس تهیه کنید.

باید بدانید که محصول شما در اتاق یا دفتر کار خانگی‌تان ممکن است عالی و بی‌نقص به نظر برسد، ولی آیا در عکس‌ هم به همین شکل که هست ظاهر می‌شود و جلوه می‌کند؟ سوال اینجاست که چگونه می‌توانید مطمئن شوید، در روزگاری که اینستاگرام فیلترهای مختلفی به کار می‌گیرد، محصول‌تان واقعاً توجه‌ مشتریان را به خود جلب خواهد کرد و کاروبارتان رونق می‌گیرد؟

اصلاً نگران نباشید. لازم نیست یک عکاس حرفه‌ای باشید تا بتوانید عکس‌های جالب توجه از محصولات خود بگیرید. اگر این مطلب را تا انتها بخوانید خودتان به سادگی می‌توانید با گوشی‌ همراه و چند وسیله ابتدائی از پس این کار برآیید. در این مطلب، گام به گام به شما یاد خواهم داد که چگونه فقط با استفاده از گوشی هوشمند، مقداری نور طبیعی و یک اپلیکیشین خوب ،توسط عکاسی با گوشی هوشمند خودتون، عکس‌های زیبا بگیرید.

چگونه در خانه با گوشی موبایل از محصولات خود عکس حرفه ای بگیریم؟

عکاسی-با-گوشی-در-خانه

اغلب صاحبان فروشگاه‌های کسب‌وکارهای الکترونیکی از اصول اولیه عکاسی با گوشی هوشمند خبر دارند،آنها میدانند که باید یک پس‌زمینه سفید و نور طبیعی مهیا و بالاترین کیفیت و وضوح ممکن را در گوشی انتخاب کرد و  بعد هم  کلیک! حالا یک عکس از محصول داریم. این یک شروع عالی است. ولی راستش با کمی ابزار و لوازم جانبی دیگر می‌شود کیفیت این عکس‌ها را تا حد زیادی بهبود بخشید تا ارزش محصول‌تان بهتر نمایان شود و خریداران بتوانند محصول شما را در دل زندگی خود تصور کنند.

اگر می‌خواهید مثل یک عکاس حرفه‌ای با گوشی هوشمند‌تان عکس‌های جالب توجه از محصول خود بگیرید، می‌توانید نکاتی را که بدانها توجه داشته باشید در این مطلب بخوانید.

الف-  از اتاقی استفاده کنید که نور مناسب داشته باشد.

اول از همه در خانه خود اتاقی پیدا کنید که یک پنجره داشته باشد. هر چه پنجره بزرگتر باشد، نور طبیعی بیشتری برای بهتر نمایاندن محصول خود خواهید داشت. اگر از محصول خود نزدیک‌تر به پنجره عکس بگیرید، نوری ملایم‌تر با سایه‌های تیره‌تر ایجاد می‌شود. دورتر بودن از منبع نور، سایه‌های روشن‌تری ایجاد می‌کند.

ب- گوشی هوشمندی که می‌خواهید با آن عکس بگیرید را انتخاب کنید.

این روزها اکثر دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جایگزین‌های عالی برای دوربین‌های دی‌اس‌ال‌آر (DSLR) در عکاسی با گوشی محصول به شمار می‌آیند. هرچه تعداد مگاپیکسل دوربین گوشی بیشتر باشد، عکس‌های محصول شما بهتر می‌شود. می‌توانید از هر گوشی هوشمندی که دوربین خوبی دارد استفاده کنید، ولی بهتر است یک گوشی هوشمند به دست بگیرید که دوربین آن حداقل ۱۲ مگاپیکسلی باشد، گوشی‌هایی مانند:

  • اپل آیفون ۸ یا جدیدتر
  • سامسونگ گالاکسی ۸ یا جدیدتر
  • هوآوی پی‌۲۰ پرو یا جدیدتر
  • گوگل پیکسل۲ یا جدیدتر

ج- یک سه‌پایه کوچک جهت عکاسی با گوشی هوشمند انتخاب کنید.

سه پایه برای عکاسی با گوشی

سه‌پایه‌های کوچک هم نوع ارزان‌قیمت دارند و هم نوع گران‌قیمت، ولی بهتر است بدانید صرف نظر از بودجه این سه‌پایه سرمایه‌گذاری خوبی برای کار شماست و بازدهی بالایی دارد. سه‌پایه کوچک از لرزش دوربین می‌کاهد و کمک می‌کند سبک عکس و زوایای عکس شما قالبی استاندارد پیدا کند.  

اگر یک سه‌پایه کوچک ساده می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنم یک کیت سه‌پایه کوتاه Manfrotto PIXI تهیه کنید. این سه‌پایه برای مبتدیان ابزاری عالی است. با این مدل سه‌پایه می‌توانید با گوشی‌های هوشمندی که تا۸.۴  سانتی‌متر عرض دارند راحت کار کنید و بوسیله گیره سه‌پایه جایی محکم و بی‌حرکت برای گوشی خود مهیا نمائید و راحت میتوانید عکاسی با گوشی را انجام دهید.

د. جهت عکاسی با موبایل یک پس‌زمینه سفید تهیه کنید.

محصول خود را در یک پس‌زمینه سفید قرار دهید تا عکس‌های شما واضح و شکیل از کار درآید و حواس بیننده پرت نشود. می‌توانید از کاغذ یا ورقه‌های سفید پوستر هم استفاده کنید. یادتان نرود که یک میز هم برای اینکار لازم دارید. می‌توانید از نوار چسب برای پایین نگه داشتن پس‌زمینه یا حتی چسباندن محصول خود به پس‌زمینه استفاده کنید.

ترجیحاً پس‌زمینه خود را همیشه سفید انتخاب کنید. پس‌زمینه سفید نور طبیعی را روی محصول منعکس می‌کند و عکسی با نور یکنواخت به شما می‌دهد. ضمن این که اگر لازم شد پس‌زمینه را حذف کنید، فرآیند ویرایش آسان‌تر می‌شود. رنگ کرم یا مایل به سفید، ویرایش و نورپردازی را دشوار می‌کند. و بالاخره این که سعی کنید پس‌زمینه خود را نه فقط در پشت محصول، بلکه در زیر آن هم قرار دهید تا خروجی عکاسی با موبایل بهتری داشته باشید.

و. از بازتاب‌دهنده (بانس وال یا رفلکتور) سفید استفاده کنید.

وقتی با گوشی آیفون یا اندروید از محصول عکس می‌گیرید، کنترل نور بسیار مهم است. بازتاب‌دهنده‌های نور کمک می‌کنند سایه‌ها به حداقل برسند و محیط روشن‌تری ایجاد شود تا بهترین جزئیات محصول نمایان گردد.

ه. اگر نور خورشید خیلی روشن است، از یک صفحه پخش‌کننده نور استفاده کنید.

اگر نور بیش از حد باشد، این صفحه‌های پخش‌کننده نور را ملایم می‌کنند. هم می‌توانید صفحه‌های پخش‌کننده آماده تهیه کنید و هم می‌توانید در خانه خودتان از مثلاً کاغذ پوستی یا کاغذ آچار استفاده کنید.

حالا که مقدمات کار را فراهم کرده‌اید، بیایید قدری در مورد نحوه استفاده از نور طبیعی هنگام عکس گرفتن از محصول با آیفون یا سایر گوشی‌های هوشمند صحبت کنیم.

چگونه از نور طبیعی برای عکاسی محصول استفاده کنیم؟

نور طبیعی و عکاسی

وقتی که عکاسی با گوشی هوشمند انجام میدهید، نورپردازی هم بهترین دوست شماست و هم بدترین دشمن شما. اگر این کار را درست انجام دهید تصاویر جالب توجهی از محصول خود خواهید داشت. اگر اشتباه کنید هیچ روتوشی نمی‌تواند به بهبود عکس شما کمک کند. برای درست انجام دادن این کار سه نکته کلیدی را باید در نظر داشته باشید:

الف. در اتاقی که نور مناسب دارد عکاسی با گوشی کنید.

 نور طبیعی که از طریق پنجره داخل می‌آید گزینه‌ای عالی در برابر استودیوی عکاسی یا نور مصنوعی است. اول این که احتمالاً پنجره خیلی راحت در دسترس شماست (و تازه رایگان هم است). دوم این که از این طریق نور از یک جهت می‌آید و حالت‌های طبیعی ایجاد می‌کند و به محصولات شما بافتی خاص می‌بخشد.

قبل از شروع به عکاسی محصول ، حتماً آب و هوا را هم در نظر بگیرید: هوا آفتابی است یا ابری؟ گاهی ممکن است برای مقصود خود هوای نسبتاً ابری را به نور کامل خورشید ترجیح دهید. این دو نور مختلف تفاوت زیادی در سایه‌روشن‌های عکس ایجاد می‌کند.

ب. میز کار خود را نزدیک پنجره قرار دهید.

۹۰ درجه به سمت راست یا چپ محصول خود زاویه بگیرید. سعی کنید عکاسی با گوشی را در روشن‌ترین زمان روز شروع کنید. اگر فضا خیلی روشن بود، از یک صفحه پخش‌کننده برای ملایم کردن نور استفاده کنید. هر کاری می‌کنید، حواستان باشد که به هر قیمتی شده از نور شدید اجتناب کنید، زیرا نور شدید کاری می‌کند که رنگ‌ها اشباع‌شده به نظر آیند و کوچک‌ترین ایراد محصول شما- چیزهایی که معمولاً با چشم غیر مسلح نمی‌توان دید- برجسته نمایان شود.

ج. نور طبیعی را با صفحات بازتاب‌دهنده کنترل کنید.

 گاهی اوقات ناگهان خورشید وسط کار عکاسی با گوشی پشت ابر می‌رود. اگر این اتفاق افتاد، نگران نباشید، از تخته‌های بازتاب‌دهنده خود برای تشدید نور و پرکردن سایه‌ها استفاده کنید. اگر از بازتابنده استفاده می‌کنید، می‌توانید با نزدیک‌تر یا دورتر کردن بازتابنده، نوری را که به محصول‌تان منعکس می‌شود دستکاری کنید. این کار کمک می‌کند نور طبیعی خورشید به محصول بازتاب پیدا کند. حتماً به یاد داشته باشید که زوایای مختلف را با بازتاب‌دهنده بیازمائید تا به تعادل مناسبی بین سایه و نور را برسید.

از سیر تا پیاز ساخت فروشگاه اینستاگرام از سیر تا پیاز ساخت فروشگاه اینستاگرامی

بهترین زوایای دوربین برای عکاسی با گوشی جهت گرفتن عکس محصول کدامند؟

اگر می‌خواهید با گوشی عکاسی کنید و برای وبسایت کسب‌وکار الکترونیکی خود از محصول‌تان عکس تهیه کنید، توجه داشته باشید که برخی زوایا برای عکس گرفتن مناسب‌تر از زوایای دیگر هستند. ارائه محصول از منظرهای مختلف نیز مثمر ثمر است. این کار می‌تواند طوری به سوال‌های خریداران پاسخ دهد که هیچ توصیف کلامی نمی‌تواند.

نظر به این که ظاهر محصول برای ۹۳ درصد خریداران عاملی تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری برای خرید آنلاین است، بدون شک باید تا حد امکان تصاویر شما محصول را از منظرهای مختلف نمایش دهد تا ویژگی‌های اصلی محصول شما را به نمایش بگذارد. دید همه جانبه بسیار جذاب‌ است و به خریداران کمک می‌کند تا خود را در حال استفاده از آن محصول تصور کنند و این یعنی به فروش بیشتر برای فروشگاه شما.

زاویه عکاسی

همچنین بسیار مهم است که عکس‌های نزدیک از محصولات خود در وبسایت قرار دهید. نمای نزدیک به شما امکان می دهد ویژگی‌های خاصی را ثبت کنید که کیفیت محصول‌تان را بهتر به نمایش می‌گذارد، از جمله جزئیات چاپ، پارچه، بافت، یا حتی کاربرد محصول‌تان را بهتر معرفی می‌کند، و به این ترتیب همان عناصری از محصول‌تان را برجسته می‌کند که خریداران مایلند در فروشگاه‌های معمولی حضوری بررسی کنند.

از هر چیزی که می‌خواهید عکس بگیرید باید بدانید پنج زاویه دوربین وجود دارد که باید همه را در عکسبرداری خود بیازمائید:

هم‌‌سطح چشم: این نما محصول را همانطور که می‌بینید مستقیم نشان می‌دهد.

از بالا: این نما محصول را طوری نشان می دهد که گویی از بالا و زاویه‌دار به آن نگاه می کنید.

کم زاویه: این نما محصول را طوری نشان می دهد که گویی از روی سطح زمین به آن نگاه می‌کنید.

دید پرنده: این نما محصول را طوری نشان می‌دهد که گویی روی آن ایستاده‌اید.

اریب: این نما محصول را از یک طرف نشان می‌دهد.

اگر در عکاسی با گوشی محصول تازه‌کار هستید، توصیه می‌کنم در حین عکاسی، برای تغییر زاویه تصویر، گوشی هوشمند و سه‌پایه خود را در یک نقطه ثابت نگه دارید و محصول را بچرخانید. وقتی محصول را در مقابل دوربین می‌چرخانید، عکس‌های نهایی شما همگی یک قاب خواهند داشت و دیگر خیال‌تان راحت است که از کار ویرایش تصویر پس از عکاسی با گوشی کم خواهید کرد.

چگونه با گوشی همراه خود عکس بگیریم ؟

اکنون که که برای عکاسی با گوشی ، تمام تجهیزات خود را آماده کرده‌اید و با زوایای مختلف دوربین و حالت‌های نور آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده که چند عکس بگیرید. قبل از شروع به کار، از موارد زیر را بررسی کنید تا مطمئن شوید دوربین اندروید یا آیفون شما برای عکاسی آماده است.

الف. گوشی خود را آماده کنید. مطمئن شوید گوشی‌تان شارژ شده و حافظه لازم برای ذخیره تصاویر دارد.

ب. رنگ سفید را تنظیم کنید. برای تنظیم رنگ سفید با توجه به دمای نور در تنظیمات خود، دکمه «WB» را لمس کنید، سپس «پس‌زمینه سفید» را لمس کنید.

ج. وضعیت نوردهی را بررسی کنید. روی دکمه Exposure Circular ضربه بزنید، سپس تصویر محصول را لمس کنید تا دوربین متوجه شود که باید نوردهی را برای آن تنطیم کند.

د. فوکوس دوربین خود را تنطیم کنید. دکمه Circular focus را لمس کنید، سپس تصویر محصول را لمس کنید تا دوربین متوجه شود که درست روی محصول فوکوس ‌کند.

ه. مطمئن شوید که تنظیمات دوربین خود را قفل کرده‌اید. پس از انجام تنظیمات، دوباره روی هر کدام ضربه بزنید تا تنظیمات در همین حالت قفل شوند. این کار باعث می‌شود که در حین عکاسی با گوشی ، دوربین تنظیمات را به طور خودکار انجام ندهد.

وقتی تنظیمات دوربین گوشی خود را از طریق قفل کردن ثابت کردید دیگر آماده عکس گرفتن هستید.

پس از این که اولین عکس خود را گرفتید به تصویر خود نگاهی بیندازید و ببینید که به نظرتان برای رسیدن به نوردهی مناسب باید روشن‌تر شود یا تیره‌تر. اگر فکر می‌کنید نوردهی نیاز به اصلاح دارد، دکمه +/- را در زیر دکمه Circular focus لمس کنید تا نوردهی را تغییر دهید.

برای انجام عکاسی با گوشی و گرفتن بهترین عکس‌ها از محصول‌تان این سه مورد را حتماً به خاطر داشته باشید:

۱. از قابلیت زوم استفاده نکنید، زیرا این کار باعث کاهش کیفیت تصویر می شود.

۲. از دوربین سلفی استفاده نکنید، زیرا به خوبی دوربین پشتی گوشی نیست.

۳. از فلاش استفاده نکنید، زیرا این کار نوردهی عکس را بیش از حد می‌کند و رنگ ها را به هم می‌ریزد.

حالا که عکس‌های خود را گرفتید، وقت آن است که به کار ویرایش عکس در تلفن خود برسید!

چگونه عکس‌های محصول خود را بر پس‌زمینه سفید در گوشی هوشمند خود ویرایش کنیم؟

فکر ویرایش عکس‌ ممکن است کاری نشدنی به نظر برسد، ولی در واقع با گوشی هوشمند این کار بسیار آسان است.

الف. یک برنامه عکاسی محصول را انتخاب کنید. در گوشی خود به App Store یا Play Store بروید و یک برنامه ویرایش عکس محصول را دانلود کنید. برخی از کسانی که با گوشی‌های هوشمند عکس می‌گیرند اپلیکیشن‌های موبایلی مانند «Lightroom» یا «Snapseed» را ترجیح می دهند و برخی دیگر نرم افزارهای ویرایش عکس روی دسکتاپ کامپیوتر را می‌پسندند.

ب. برنامه ویرایش خود را باز کنید. تصویری را که می‌خواهید برای فروشگاه اینترنتی خود آماده کنید انتخاب نمائید. بیشتر تصاویر برای جلوه کردن به قدری تغییر نیاز دارند.

ج. از برنامه ویرایش عکس برای انجام چند ویرایش اساسی استفاده کنید. این ویرایش‌ها شامل روشنایی، کنتراست، وضوح، سایه‌روشن و تنظیم رنگ سفید است. درگیر وررفتن با فیلترها و حاشیه‌ها و رنگ‌ها و اشباع بیش‌از حد نشوید. هدف شما این است که محصول خود را طوری جلوه دهید که به چشم بیاید. سعی کنید تصویر محصول خود را به زندگی واقعی نزدیک کنید.

د. تغییرات مورد نظر خود را به صورت تنظیمات پیش‌فرض (Preset) ذخیره کنید. بعد از این که عکس خود را ویرایش کردید، تغییرات مورد نظر خود را به صورت تنظیمات پیش‌فرض (Preset) ذخیره کنید تا بتوانید همان تنظیمات را روی سایر عکس‌های خود نیز اعمال کنید. در حالی که تنظیمات از پیش تعیین شده به شما کمک می‌کند در زمان صرفه جویی کنید، هر تصویر را پس از اعمال این تغییرات تنظیم‌شده بررسی کنید تا ببینید آیا ترفندهای اضافی هم برای شما وجود دارد یا نه.

ه. یک پس زمینه سفید اعمال کنید. با جایگزین کردن یک لایه سفید در پس‌زمینه، هرگونه چین یا لکه یا ایراد دیگر را از پس‌زمینه خود پاک کنید. از آنجایی که روی پس‌زمینه سفید عکس گرفته‌اید، جداسازی محصول و اضافه کردن یک لایه سفید بسیار آسان خواهد بود.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای عکاسی با گوشی از محصول کدامند؟

بهترین اپ های مربوط به عکاسی با موبایل

انتخاب یک برنامه‌ ویرایش مناسب بخش مهمی از کار عکاسی با گوشی هوشمند است. بسیاری از این برنامه‌ها دارای ویرایشگر درون‌برنامه‌ای هستند، ولی بسیاری از برنامه‌های به اصطلاح شخص ثالث (Third party) هم وجود دارد که هر آنچه برای به دید آوردن محصول خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

 در اینجا پنج تا از برنامه‌های عکاسی با گوشی که رتبه برتری دارند را معرفی می‌کنم:

 ۱.  Lightroom

اپلیکیشن «لایت‌روم» یک برنامه‌ رایگان است که هم برای اندروید در دسترس است و هم برای آی‌او‌اس (iOS). از نظر برخی Adobe Lightroom بهترین برنامه عکاسی با گوشی از محصول در بازار است. این برنامه دارای ابزارهایی است که کار کردن با آنها آسان است، ابزارهایی مانند اسلایدر و تنظیمات ازپیش‌تعیین‌شده (Preset) برای ایجاد عکس‌هایی که دقیقاً مطابق میل شما به نظر برسند.

اگر قصد دارید عکس‌ها را در رایانه خود ویرایش کنید، لایت‌روم گزینه بسیار خوبی است. کار را در تلفن همراه، وب یا دسکتاپ شروع کنید، در هر حال وقتی ویرایش‌ را انجام می‌دهید، به‌طور خودکار در دستگاه‌ها اعمال می‌شود. اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از لایت‌روم ببرید، می‌توانید در Adobe Creative Cloud Photography ثبت‌نام کنید که به ازای قیمت ۹.۹۹ دلار در ماه شامل برنامه ویرایش عکس برای دسکتاپ، موبایل و وب، به‌علاوه آخرین نسخه فتوشاپ است.

۲. Adobe Photoshop Express

برنامه «ادوب فوتوشاپ اکسپرس» یک برنامه‌ رایگان است که هم برای اندروید در دسترس است و هم برای آی‌او‌اس (iOS) و هم برای ویندوز. احتمالاً نام Adobe Photoshop و کارهایی را که می‌تواند انجام دهد شنیده‌اید. با Photoshop Express تمام ویژگی‌های عالی ویرایش عکس این برنامه را مستقیماً در تلفن هوشمند خود دریافت می‌کنید. می‌توانید مستقیما عکاسی با گوشی کنید یا آنها را در داخل برنامه بگیرید. سپس به راحتی رنگ، روشنایی، نوردهی و کنتراست را برای ایجاد عکس‌های جالب توجه فروشگاه خود تنظیم کنید.

۳. Snapseed

اپلیکیشن اسنپ‌سید یک برنامه‌ رایگان متعلق به گوگل است که هم برای اندروید در دسترس است و هم برای آی‌او‌اس (iOS).این برنامه قدرت یک ویرایشگر رایانه‌ای حرفه‌ای را به تلفن شما می‌آورد، آنهم با قابلیت‌های بسیاری برای ویرایش تصاویر به روش‌هایی که معمولاً فقط در نرم‌افزارهای گران‌قیمت پیدا می‌کنید. عکاسان مبتدی همچنین از  استک‌های «Stacks» اسنپ‌سید بهره می‌گیرند که به آنها امکان می‌دهد ویرایش‌های خود را به نسخه قبلی برگردانند و کار ذخیره تنظیمات و اعمال آنها را بسیار آسان می‌کند.

۴. VSCO

این اپلیکیشن نیز یک برنامه‌ رایگان است که هم برای اندروید در دسترس است و هم برای آی‌او‌اس (iOS). VSCO تمام ابزارهای ویرایش اولیه مانند نوردهی، کنتراست، تعادل رنگ و موارد دیگر را داراست و این به شما امکان می دهد عکس‌های باورنکردنی را در حال حرکت بگیرید. VSCO  یک برنامه عکس محصول عالی برای بهبود تصاویر است و با بایگانی عظیم فیلترها و گزینه‌های بی‌پایانی که برای سفارشی‌سازی عکس‌های شما دارد یک ابزار کارآمد برای اینستاگرام به شمار می‌رود.

اگر می خواهید عکس های محصول خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، می‌توانید از VSCO Grid استفاده کنید. VSCO Grid یک پلتفرم نشر است که در این برنامه ادغام شده و به شما امکان می دهد تصاویر خود را در رسانه‌های اجتماعی و ایمیل با دیگران به اشتراک بگذارید.

۵. Camera+

این اپلیکیشن رایگان نیست و به قیمت ۲.۹۹ دلار عرضه می‌شود که فقط برای آی‌او‌اس (iOS) در دسترس است. Camera+  یک گزینه عالی هم برای عکاسان باتجربه گوشی‌های هوشمند و هم برای عکاسان مبتدی گوشی‌های هوشمند، جهت عکاسی با گوشی می‌توانید از Camera+  نه تنها به‌عنوان ویرایشگر، بلکه به‌عنوان دوربینی برای عکس‌برداری از محصول خود نیز استفاده کنید. این برنامه عکاسی محصول به شما امکان می‌دهد نوردهی و فوکوس را به دلخواه خود تنظیم کنید و ابزارهایی نظیر تثبیت‌کننده، تایمر و مانند اینها را نیز داراست. با این  اپلیکیشن احساس می‌کنید که دارید با دوربین DSLR با کیفیت بالا عکس می‌گیرید.

اگر از کسانی هستید که ترجیح می‌دهند عکس‌ها را در رایانه خود ویرایش کنند، می‌توانید از Camera+  برای گرفتن عکس محصول به صورت خام استفاده کنید. این کار باعث می شود که هیچ اطلاعات یا داده‌ای فشرده نشود و به این ترتیب می‌توانید تصاویری با کیفیت بالاتر تولید کنید.

چگونه بیشترین بهره را از عکاسی با گوشی خود ببریم؟

یادگیری عکاسی با گوشی بخصوص با آیفون یا اندروید در ابتدا سخت به نظر می‌رسد، ولی بعد از این که چند بار پشت دوربین قرار گرفتید و عکاسی کردید، مطمئناً حرفه‌ای خواهید شد. حالا با اطلاعاتی که این مطلب در اختیار شما قرار داده در مسیر عکاسی از محصول و ارائه این عکس‌ها در فروشگاه خود قرار گرفته‌‌اید. ولی شاید در مقطعی به این نتیجه برسید که می‌خواهید عکس‌های خود را هم به فروش برسانید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.