معرفی ۷۰ تا از بهترین فروشگاه اینترنتی ایران

24,278

فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین پدیده‌ای است که در سال‌های اخیر با آن به شکل گسترده‌تری مواجه شده‌ایم و ممکن است هر کدام از ما تا کنون به هنگام انجام این گونه خریدها با مشکلاتی روبه‌رو شده باشیم بنابرین شناخت بهترین فروشگاه اینترنتی ایران میتواند راه گشا باشد. در این نوشته از بلاگ سامانه سما می‌خواهیم شما را با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی خوب و قابل‌اعتماد آشنا کنیم.

در این مقاله بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را بر اساس ۶ معیار با یکدیگر مقایسه می کنیم. به نحوی که در یک نگاه بتوان فروشگاه‌هایی که نحوه ارائه‌ی خدمات و محصولات بهتری دارند را تشخیص داد و همچنین بر اساس معیاری که برای شما مهم‌تر است فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. این مطلب می‌تواند به صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی نیز کمک کند تا کیفیت سایت خود را افزایش دهند.

در این مطلب فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف فروش کالا شامل :
بازارگاه‌ها، پوشاک،لپ تاب، موبایل، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لوازم پزشکی،
کتاب، لوازم ورزشی و ماشین  و موتور
بررسی شده‌اند.

فروشگاه‌های هر دسته­ بندی بر اساس معیارهای زیر با یکدیگر مقایسه شده‌اند:

  1. امکان جستجوی پیشرفته و سریع
    فرایند انتخاب محصولات در یک فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که کاربر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به گزینه موردنظر خود را بیابد.
  2. دسته‌بندی حرفه‌ای محصولات
    دسته‌بندی مناسب کمک موثری در انتخاب و یافتن محصول موردنظر به کاربر می‌کند و از سر درگمی او می‌کاهد.
  3.  درج مشخصات فنی محصولات
    این ویژگی نقشی بسزایی در انتخاب هر محصول دارد و راهنمایی موثر برای انتخاب محصول است.
  4. قابلیت مقایسه محصولات مشابه
    این ویژگی کمک‌حال مناسبی برای کاربرانی است که در انتخاب یک محصول تصمیم نهایی خود را نگرفته­ اند و نیاز دارند ویژگی­ ها و قیمت محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنند.
  5. نرم‌افزار ویژه موبایل
    فروشگاه ­هایی که از طریق یک اپلیکیشن موبایلی در دسترس هستند سهولت، دسترس‌پذیری و سرعت بیشتری برای کاربران خود فراهم می‌کنند.
  6. گارانتی و استرداد کالا
    این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی­‌ها در جلب رضایت کاربران و برانگیختن حس وفاداری آنهاست. زیرا به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خریدهای آنلاین یعنی کیفیت و سلامت محصول خریداری‌شده پاسخ می‌دهد.

شما همچنین می‌توانید به هنگام خریدهای آنلاین به معیارهای زیر نیز توجه کنید.

  • رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX)

در مواجهه با یک فروشگاه اینترنتی، طراحی و ظاهر، سرعت و همچنین سادگی و راحتی استفاده و گشت‌وگذارکردن در صفحات مختلف سایت باید به نحوی باشد که ضمن جلوگیری از سردرگمی کاربر، حس و حال خوبی  نیز در او ایجاد کند. 

  • تنوع محصولات

کاربران از فروشگاه‌هایی که امکان‌ها و گزینه‌های بیشتری پیش روی آنها می گذارند استقبال بیشتری می‌کنند.

  • ارسال سریع و به موقع سفارشات

این معیار عاملی بسیار مهم هم در ترغیب کاربر به نهایی کردن خرید خود و هم برگی برنده‌ در دست هر فروشگاه برای رقابت با فروشگاه­های مشابه است.

  • پیگیری شکایات مشتریان

در یک فروشگاه اینترنتی، به رغم تمام دقتی که در تهیه و ارسال محصولات انجام شود، باز هم ممکن است اشتباه یا خطایی رخ دهد. وجود سامانه رسیدگی به شکایات و پیگیری مسئولانه آنها از سوی فروشگاه نقش بسزایی در جلب اعتماد کاربران و افزایش رضایتمندی آنها از فروشگاه دارد.

  • فرایند خرید راحت

فرایند نهایی کردن خرید و پرداخت وجه در یک فروشگاه اینترنتی باید تا حد ممکن ساده و کوتاه باشد و در تمامی مراحل امکان اصلاح و تغییر را برای فرد مهیا کرده باشد.

معروفترین بازارگاه وموتورهای جستجو کالا در ایران

این سامانه‌ها ارایه کننده‌ی محصولات متنوع در دسته‌های گوناگون هستند و همچنین کالاهایی با مصرف روزمره نیز ارایه می‌کنند از اینرو داشتن دسته‌بندی حرفه‌ای و نرم افزار موبایلی برای افزایش دسترس‌پذیری و سهولت در ثبت سفارش در آنها حایز اهمیت است.

بازارگاه

نکته۱: ترتیب نام فروشگاه‌ها در جدول­های مقایسه بر اساس حروف الفبا است.
نکته ۲:بازارگاه ها، فروشگاه‌هایی هستند که عرضه­ کننده همه نوع کالا و خدمات هستند و بر حوزه‌ی بخصوصی تمرکز ندارند.

  1. اسنپ https://snapp.ir
    اسنپ از سال ۱۳۹۳ در قالب یک سرویس اینترنتی درخواست وسیله  نقلیه آغاز به کار کرد و رفته رفته فعالیت خود را به ارائه خدمات و کالاهای دیگر نیز گسترش داده است. این فروشگاه اینترنتی اینک شامل زیرمجموعه­ های است که خدمات و کالاهای مختلفی ارئه می­کند، از جمله: بلیط سفر، پزشک و مشاور، هتل، داروخانه، غذا، سوپرمارکت، پرداخت قبض و سرویس­های اعتباری.

    اسنپ شاپ https://snapp.ir/shop/
    سوپراپلیکیشن اسنپ با راه اندازی اسنپ‌شاپ توانسته فرآیند خرید انواع کالاهای ضروری را آسان و سریع کند. مشتریان محصولات مورد نظر خود را می‌توانند در فروشگاه اسنپ جستجو و به سبد خرید خود اضافه کنند.اسنپ شاپ محصولات مختلفی را در دسته‌های مختلف شامل «آرایشی بهداشتی»، «دیجیتال»، «مد و پوشاک»، «خانه و آشپزخانه» و … ارایه می‌کند. این سامانه سفارشات را از فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر تهیه و طی کمتر از دو ساعت به دست سفارش‌دهنده می‌رساند. این سامانه در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد فعال است.
  2. با سلام https://basalam.com
    فروشگاه اینترنتی باسلام خود را «بازار بی ­مرز» معرفی می­کند و تفاوت خود را در این می­داند که تمام راسته‌های این بازار یک‌جا پیش چشم کاربران قرار دارد مانند : مواد غذایی، مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، صنایع دستی، عطاری، آرایشی و بهداشتی، ملزومات فرهنگی و آموزشی و سرگرمی و ورزش و سفر، خدمات کسب‌وکار.
  3. بایا https://www.baya.ir
    بایا یک فروشگاه اینترنتی مستقر در تهران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است. این فروشگاه شامل بخش­ هایی از جمله سوپرمارکت، بیمه، خدمات، آگهی‌نامه، سلامت، سفر، بایاران، بایا پی، محله مهربانی، شرکت دانش بنیان، دانشنامه مشاغل، رستوران و املاک است.
  4. ترب https://torob.com
    ترب یک موتور جستجوی خرید است که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است. این موتور جستجوی خرید هدف اصلی خود را ارائه و مقایسه شفاف قیمت‌ها اعلام کرده و با معرفی محصولات هزاران فروشگاه اینترنتی بنا دارد به کاربران کمک کند تا بهترین قیمت را بین فروشگاه‌های مختلف پیدا کنند.
  5. چاره   https://www.chare.ir
    چاره یک فروشگاه اینترنتی مستقر در تهران است که فعالیت اصلی این فروشگاه ایجاد ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف­ کنندگان کالاهای مختلف است و بنابراین عمدتاً در قالب بازارگاه فعالیت می­کند.
  6. دیجی­ کالا  https://www.digikala.com
    دیجی­ کالا یکی از بزرگ­ترین فروشگاه اینترنتی ایران است که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و در تهران استقرار دارد. دیجی­ کالا هم در قالب بازارگاه و هم در قالب خرده­ فروشی فعالیت می­کند. این فروشگاه شامل زیرمجموعه­ هایی است که در زمینه کالاهای خاص خدمات خود را ارائه می ­دهند، از جمله: دیجی استایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)،  دیجی ­پی (فین­تک)، دیجی­ نکست (نوآوری)، دیجی کلاب (تشویق مشتریان وفادار)، کمدا (شبکه اجتماعی خرید مختص بانوان)، پیندو (خرید و فروش کالای نو و دست‌دوم ) و دیجی­ اکسپرس (ارسال و تحویل مرسوله).
  7. مدیسه https://www.modiseh.com
    فروشگاه اینترنتی مدیسه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در تهران مستقر است. این فروشگاه در قالب بازارگاه فعالیت می­کند و در ارائه کالاهای مختلف داخلی و خارجی بر خوش ­سلیقگی و شیک ­بودن و به ­روز بودن تاکید دارد.
ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت‌مقایسهنرم‌افزار موبایلی استرداد کالا
۱اسنپداردداردداردنداردداردندارد
۲با سلامداردداردداردداردداردندارد
۳بایاداردداردداردداردداردندارد
۴تربداردداردداردداردداردندارد
۵چارهداردداردداردداردنداردندارد
۶دیجیکالادارددارددارددارددارددارد
۷مدیسهداردداردداردداردداردندارد

بهترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک ایران

برای انتخاب بهترین فروشگاه‌های فروش آنلاین پوشاک موضوع استرداد و تعویض کالا از اهمیت زیادی برخوردار است. پس هنگاه خرید آنلاین پوشاک ضوابط استرداد کالا، وجه و تضمین‌های ارایه شده را حتما مطالعه کنید.

بهترین فروشگاه پوشاک

نکته: ترتیب نام فروشگاه‌ها در جدول­های مقایسه بر اساس حروف الفبا است.

  1. بامیلوشاپ https://bamiloshop.ir
    فروشگاه اینترنتی بامیلوشاپ در تهران مستقر است و در زمینه پوشاک و عمدتاً در زمینه عرضه کفش فعالیت دارد. این فروشگاه اینترنتی یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است .
    پرداخت در محل دارد و سفارشات را با تیپاکس ظرف ۱ الی ۳ روز ارسال می‌کند.
  2. بانی­ مد https://www.banimode.com بانی مد
    مرکز خرید اینترنتی بانی‌مد از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه پوشاک آغاز کرد و محصولات برندهای مختلف را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که تعداد آنها اکنون به ۴۰۰ برند داخلی و خارجی می‌رسد. در این مرکز خرید علاوه بر پوشاک امکان خرید نوشت‌افزار، لباس اورسایز، لوازم خانه و آشپزخانه، کالای خواب، اسباب‌بازی و مواد غذایی نیز وجود دارد. بانی مد اغلب اوقات تخفیف‌های زیاد و متنوعی به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد.
    ضمانت اصالت ،ضمانت بازگشت کالا تا ۱۵ روز و ارسال رایگان برای خرید بالای ۶۰۰ هزارتومان دارد و جزو بهترین فروشگاه اینترنتی پوشاک ایران قرار دارد.
  3. دُلیچی https://www.dolichi.com دولیچی
    فروشگاه اینترنتی دُلیچی در زمینه تولید، واردات و پخش پوشاک فعالیت می­کند. محصولات این فروشگاه شامل انواع لباس زنانه و مردانه و کودک است.
    ضمانت اصالت برند محصول،ضمانت بازگشت بی قیدوشرط کالا تا ۷ روز،بازگشت رایگان برای سفارشات مرجوعی و ارسال رایگان برای خرید بالای ۴۰۰ هزارتومان دارد.
  4. شیکسون https://www.shixon.com شیکسون
    فروشگاه اینترنتی شیکسون سایتی برای خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه و نیز زیورآلات است. شیکسون در تهران استقرار دارد. این فروشگاه اینترنتی که بر تخصص خود در زمینه مد تاکید دارد.
    مطابقت محصول با سایت،ضمانت تعویض کالا تا ۱۰ روز،بسته بندی شیک و ارسال رایگان برای خرید بالای ۵۵۰ هزارتومان دارد.
  5. لوناتو https://lunato.shop لوناتو
    لوناتو یک فروشگاه اینترنتی در زمینه انواع مختلف عینک و لنز است که در تهران استقرار دارد. لوناتو سفارشات تهران را طی ۲۴ ساعت و سایر شهرستان ها را ۷۲ ساعته تحویل مشتری می‌دهد.
    ۱۰ درصد خرید اول ،تست در منزل بصورت رایگان،و ارسال رایگان برای خرید بالای ۵۰۰هزارتومان دارد.
  6. نی­نی ­بازار https://www.ninibazar.com نینی بازار
    نی نی بازار یک فروشگاه اینترنتی است که کالاهای مورد نیاز نوزادان و کودکان را به نحو طبقه بندی شده در دسترس کاربران قرار می­دهد. این فروشگاه به مشتریان خود مشاوره تخصصی نیز ارایه می‌کند.
    ضمانت اصالت برند محصول،ضمانت بازگشت کالا تا ۷ روز و ارسال رایگان دارد.
  7. وب پوش https://webpoosh.com وب پوش
    فروشگاه لباس مردانه وب پوش از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرده و در تهران استقرار دارد. فعالیت این فروشگاه در زمینه فروش انواع پوشاک مردانه است. این فروشگاه دو فروشگاه حضوری در تهران (فروشگاه های اقدسیه و شهرک غرب) نیز دارد که هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به مشتریان می‌باشند.
    ضمانت بازگشت کالا تا ۷ روز و ارسال رایگان برای خرید بالای ۷۰۰ هزارتومان دارد.
ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱بامیلودارددارددارددارددارددارد
۲بانی‌مددارددارددارددارددارددارد
۳دلیچیداردداردداردداردندارددارد
۴شیکسونداردداردداردداردندارددارد
۵لوناتوداردداردداردنداردندارددارد
۶نینی بازارداردداردداردداردندارددارد
۷وب‌پوشداردداردداردداردندارددارد

بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش لب تاپ و لوازم دیجیتال

در انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش لب تاپ و لوازم الکترونیکی و هم چنین خرید کالاهای دیجیتال دسترسی به مشخصات فنی موضوع با اهمیتی است. هرچه درج مشخصات فنی دقیق‌تر و مفصل‌تر باشد خریدار به یک انتخاب صحیح و مطابق با نیازمندی‌هایش نزدیکتر می‌شود.

۱. آداک   https://adak.shop آداک

شرکت آداک فناوران آینده (آداک کامپیوتر) با سابقه فعالیت در زمینه واردات و تامین قطعات حوزه آی­ تی یکی از توزیع ­کنندگان لب تاپ، موبایل، تبلت، رایانه های شخصی، کامپیوترهای یکپارچه است. آداک در سطح شهر تهران شعب متعدد فیزیکی دارد و این را امتیاز خود نسبت سایر فروشگاه­ های اینترنتی در این حوزه می­داند.

۲. بهینه ­پردازش   https://www.bprshop.com بهینه پردازش

فروشگاه اینترنتی بهینه پردازش از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و انواع محصولات دیجیتال شامل کامپیوتر، لب تاپ، موبایل، تبلت، ماشین‌های اداری، لوازم جانبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این فروشگاه امکان بررسی و مقایسه مشخصات فنی محصولات مختلف برای کاربران میسر است.

۳. تکنولایف https://www.technolife.ir   تکنولایف

تکنولایف یک فروشگاه اینترنتی در زمینه گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی است که بنا دارد اطلاعات کامل و گویایی درباره محصولات ارائه دهد.

۴. کیمیا آنلاین  https://www.kimiaonline.com کیمیا آنلاین

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین در زمینه­ عرضه قطعات اصلی کامپیوتر، انواع لب تاپ و لوازم جانبی، انواع تلفن همراه و تبلت و لوازم جانبی ارائه تجهیزات شبکه، عرضه کامپیوترهای شخصی، و انواع لوازم خانگی دیجیتال تجهیزات گیمینگ فعالیت می­کند.

۵. لیپک https://lipak.com

فروشگاه اینترنتی لیپک در زمینه فروش انواع گوشی­های هوشمند، لب تاپ، تبلت و لوازم جانبی نظیر هدفون و ساعت هوشمند و آداپتور فعالیت­ دارد.

۶. لیون ­کامپیوتر https://www.lioncomputer.com لیون کامپیوتر

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه‌ فروش قطعات کامپیوتر در بستر اینترنت آغاز کرده است.

۷. مقداد آی تی https://meghdadit.com مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از فروشگاه­های اینترنتی در زمینه انواع قطعات کامپیوتر، لب تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و لوازم جانبی است که کار خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است.

ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱آداکدارددارددارددارددارددارد
۲بهینه‌پردازشداردداردداردداردندارددارد
۳تکنولایفداردداردداردداردندارددارد
۴کیمیا آنلایندارددارددارددارددارددارد
۵لیپکداردداردداردداردندارددارد
۶لیون‌کامپیوترداردداردداردداردندارددارد
۷مقدادآی‌تیداردداردداردداردندارددارد

بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش موبایل

در خرید موبایل دسترسی به مشخصات فنی و قابلیت مقایسه‌ی موارد مشابه از اهمیت بسزایی برخوردار است. این دو امکان فرد را به یک انتخاب مناسب رهنمون می‌شوند.

۱. آرادموبایلhttps://aradmobile.com آراد موبایل

فروشگاه اینترنتی آراد موبایل با اتکای قریب به ده سال سابقه در بازار فیزیکی موبایل پا به عرصه فروشگاه­ های اینترنتی گذاشته و در زمینه فروش گوشی ­های هوشمند، تبلت، لب تاپ، گجت، کنسول بازی، لوزام خانگی و لوازم جانبی فعالیت می­کند.

۲. کالاتیک  https://kalatik.com کالاتیک

فروشگاه اینترنتی کالاتیک کار خود را از تابستان ۹۶ آغاز کرده و در حوزه ­های متفاوت عرضه محصولات دیجیتال فعالیت دارد: گوشی­های هوشمند، لب تاپ، تبلت، گجت و لوازم جانبی.

۳. کاور۴یو https://cover4you.ir کاور فور یو

فروشگاه اینترنتی Cover4you یک فروشگاه­ اینترنتی است که قریب به ده سال در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و محصولات فانتزی فعالیت دارد.

۴. گوشی­ شاپ https://gooshishop.com گوشی شاپ

فروشگاه اینترنتی گوشی‌شاپ در زمینه اطلاع­ رسانی و فروش گوشی موبایل آغاز به کار کرده و اکنون در زمینه ­های دیگر نظیر تبلت، لوازم صوتی و تصویری و کنسول بازی نیز فعالیت می­کند.

     ۵. مبیت https://www.mobit.ir mobit

مبیت در قالب بازارگاه فعالیت می­کند و یکی از فروشگاه­ های اینترنتی در زمینه عرضه کالای دیجیتال مانند گوشی­ های موبایل، لب تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر است.

      ۶. موبایل آبی https://www.mobileabi.com موبایل آبی

فروشگاه اینترنتی موبایل آبی از سال ۱۳۹۱ در زمینه فروش محصولاتی همچون انواع گوشی­ های هوشمند، تبلت، ساعت و مچ بندهای هوشمند، لب تاپ، لوازم جانبی فعالیت داشته است. این فروشگاه همچنین فضایی برای بررسی و مقایسه محصولات نیز فراهم آورده تا به کاربران در انتخاب محصول مطلوب کمک کند.

     ۷. ۱۹کالا https://www.19kala.com 19 کالا

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش گوشی­ های همراه است که از سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده است. این فروشگاه به دلیل بکارگیری تصاویر ۳۶۰ درجه، نقد و بررسی‌های تخصصی در قالب ویدئو و متن، ویدئوهای مقایسه اختصاصی خود را مرجع معتبر اطلاعات در این زمینه معرفی می­کند.

ردیفنام فروشگاهامکان‌جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱آرادموبایلداردداردداردداردندارددارد
۲کالاتیکداردداردداردداردندارددارد
۳کاور۴یوداردداردداردداردندارددارد
۴گوشی‌شاپداردداردداردداردندارددارد
۵مبیتدارددارددارددارددارددارد
۶موبایل آبیداردداردداردداردندارددارد
۷۱۹کالاداردداردداردداردندارددارد

بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش لوازم خانگی

امکان جستجو و داشتن اینماد دو فاکتور مهم برای فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی هستند. زیرا خریدار باید بتواند به راحتی کالای مورد نظر خود را بیابد و از معتبر بودن آن فروشگاه اطمینان حاصل کند.

۱. انتخاب‌سنتر https://www.entekhabcenter.com انتخاب سنتر

فروشگاه اینترنتی انتخاب‌سنتر فضایی برای فروش اینترنتی لوازم خانگی است. در این فروشگاه محصولاتی نظیر لوازم خانه و آشپزخانه، صوتی و تصویری، شستشو و نظافت، پخت و پز، آماده‌سازی غذا، نوشیدنی‌ساز، سرمایش و گرمایش و آرایشی و بهداشتی معرفی می‌شود و برای خرید در دسترس متقاضیان قرار میگیرد. این فروشگاه پرداخت در محل نیز دارد.

۲. بانه ­دات­کام  https://web.baneeh.com  بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام فروشگاهی در زمینه لوازم خانگی است که محصولاتی نظیر تلویزیون و سینمای خانگی، موبایل ، تبلت ، لب تاپ، یخچال ، لباسشویی و ظرفشویی ، مایکروفر و سولاردام ، جاروبرقی ، غذاساز ، اتو ، چرخ خیاطی، دستگاه­ های سرمایشی و گرمایشی، ابزارآلات صنعتی، لوازم خودرو، لوازم ورزشی و کوهنوردی و گردشگری را به متقاضیان عرضه می­ کند.

۳. بلج https://bolej.ir بلج

فروشگاه اینترنتی بلج فروشگاه گروه تولیدی بلج است که از سال ۱۳۹۰ فعالیت دارد و به ارائه محصولاتی چون تخت و سرویس خواب، تشک، کمد، میز و کنسول، مبل و صندلی و شلف و دکور می پردازد.

۴. دیجی­ بانه https://www.digibaneh.com دی جی بانه

فروشگاه دیجی‌بانه فروشگاهی اینترنتی است که محصولات متنوع را در طبقات مختلف کالایی را عرضه می‌کند. این فروشگاه در شهر بانه مستقر است و محصولاتی نظیر تلویزیون و سینمای خانگی، کولر، یخچال، لوازم آشپزخانه، ابزارآلات و لوازم ساختمان را را به فروش می‌گذارد.

۵. زنبیل https://www.zanbil.ir زنبیل

فروشگاه اینترنتی زنبیل از سال ۹۲ فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم خانگی آغاز کرده است. این فروشگاه بنای خود را بر عرضه کردن محصولات با کمترین قیمت و حاشیه سود، تنوع بالای محصولات و برندها و نیز عرضه محصولات برندهای شناخته­ شده دارای گارانتی­ معتبر گذاشته است.

۶. لوازم خونگی https://lavazemkhonegi.com لوازم خونگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه لوازم خانگی برقی نظیر جاروبرقی، آبمیوه‌گیری، همزن و انواع لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه و خانه عرضه می‌شود. این فروشگاه بنا دارد فعالیت فروش خود را به تمام زمینه های لوازم خانگی گسترش دهد.

۷. ماه ­بانو https://mahbano.net ماه بانو

فروشگاه اینترنتی ماه بانو فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم خانگی از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و محصولاتی چون تلویزیون، یخچال، کولر، لباسشویی، جاروبرقی، مخلوط­ کن و اتو را عرضه می­کند. این فروشگاه بر اصلی­ بودن کالای عرضه شده تاکید دارد.

ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱انتخاب‌سنترداردداردداردداردندارددارد
۲بانه دات‌کامدارددارددارددارددارددارد
۳بلجداردداردداردداردندارددارد
۴زنبیلدارددارددارددارددارددارد
۵دی جی بانهداردداردداردداردنداردندارد
۶لوازم‌خونگی‌داردداردداردداردندارددارد
۷ماه بانوداردداردداردداردندارددارد

بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش لوازم آرایشی در ایران

برای انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی به دلیل تنوع و تعدد زیاد محصولات در این رسته امکان‌هایی نظیر جستجو و دسته‌بندی حرفه‌ای که فرد را به سوی کالای مورد نظرش رهنمون می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردارند.

۱. خانمی https://www.khanoumi.com خانومی

خانومی یک فروشگاه اینترنتی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر است که از سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرده است.
محصولات این فروشگاه در دسته­ های آرایشی، مراقبت پوست و مو، عطر و ادکلن، مد و اکسسوری، لوزام برقی شخصی، و مادر و کودک به متقاضیان عرضه می­شود.

۲. روبان https://ruban.com روبان

فروشگاه اینترنتی روبان هدف اصلی خود را معرفی و فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی می‌داند و در زمینه فروش محصولاتی چون لوازم عطر و ادکلن، کرم و شامپو، لوازم شخصی برقی، زیورآلات و اکسسوری مردانه و زنانه، و نیز محصولات مادر و کودک فعالیت دارد.

۳. زنونه https://www.zanoone.ir زنونه

فروشگاه اینترنتی زنونه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کرده است و در میان محصولات خود عطر و لوازم برقی شخصی و شال و روسری نیز دارد.

۴. مدیاژ https://www.modiage.com مدیاژ

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مدیاژ یک فروشگاه اینترنتی لوازم‌آرایشی است. این فروشگاه از سال ۱۳۹۵ آغاز به فعالیت کرده و بنای خود را بر معرفی دقیق محصولات به مشتریان و ضمانت قیمت و کیفیت محصولات گذاشته است.

۵. مو تن رو https://mootanroo.com موتن رو

فروشگاه اینترنتی مو تن رو از سال ۱۳۹۵ در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. مو تن رو این محصولات را هم در دسته­ های آرایش صورت، چشم، ابرو، لب، بدن، ناخن عرضه می‌کند و هم در دسته­ های مراقبت از پوست و مو، اکسسوری و زیورآلات.

۶. مه استایل https://mehstyle.com مه استایل

فروشگاه‌ اینترنتی مه استایل از سال ۹۷  فعالیت خود را در حوزه عطر و ادکلن آغاز کرده است. این فروشگاه «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» را اصول اولیه کار خود می­داند.

۷. هومهر https://homehr.ir هومر

فروشگاه اینترنتی هومهر در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد و اقلام آرایشگری حرفه­ ای نظیر محصولات گریم، ابزار و مواد کاشت ناخن و کاشت مژه، اپیلاسیون و تاتو را نیز به متقاضیان عرضه می­کند.

ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱خانومیداردداردداردداردندارددارد
۲روبانداردداردداردداردندارددارد
۳زنونهداردداردداردداردندارددارد
۴مدیاژداردداردداردداردندارددارد
۵مه استایلداردداردداردداردندارددارد
۶موتن رودارددارددارددارددارددارد
۷هومهرداردداردداردداردندارددارد

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید لوازم پزشکی

برای انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی درج مشخصات فنی حرفه‌ای و داشتن اینماد بسیار مهم است زیرا کالای خریداری شده باید ضمن اصالت داشتن با نسخه مطابقت دقیق داشته باشد. 

۱. پزشک ­کالا   https://pezeshkkala.com   پزشک کالا

فروشگاه پزشک‌کالا در زمینه خرید و فروش لوازم پزشکی فعالیت می‌کند. برای تهیه دستگاه‌های فشار خون، قند خون و عروق، همچنین کالاهای ورزشی، آزمایشگاهی، ارتوپدی و توانبخشی می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

۲. درمان ­کالا    https://darmankala.com درمان کالا

فروشگاه درمان کالا در حوزه اقلام پزشکی فعالیت دارد و ارائه‌کننده‌ تجهیزات حرفه‌ای و مواد مصرفی پزشکی است. در این فروشگاه تجهیزات پزشکی خانگی نیز عرضه می‌شود.

۳. زیمانو   https://zeemano.com    زیمانو

فروشگاه زیمانو در حوزه لوازم پزشکی فعالیت دارد و ارائه ­کننده‌ محصولات پزشکی، درمانی و خوراکی، بهداشتی و دستگاه‌های عمومی پزشکی است.

۴. سدان مد    https://sedanmed.ir سدان مد

حوزه فعالیت فروشگاه سدان‌مد تجهیزات پزشکی است. سدان دستگاه‌های سنجش پزشکی، دستگاه‌های تنفسی، البسه پزشکی، وسائل دندانپزشکی و لوازم مصرفی پزشکی عرضه می‌کند.

۵. طب تولید https://tebtolid.com/  طب تولید

طب تولید ارائه کننده‌ی کالاهای پزشکی است. در این فروشگاه می‌توانید طیف وسیعی از محصولات تخصصی و عمومی در زمینه بهداشت و درمان را بیابید.

۶. مدکده   https://medkadeh.com مدکده

فروشگاه مدکده در حوزه لوازم پزشکی فعالیت دارد و عرضه‌کننده کالاهای عمومی نظیر آرایشی و بهداشتی، سلامت خانگی، مادر و کودک و زیبایی و تناسب اندام است.

۷. هلثیوم https://healthiumshop.com  هلثیوم

این فروشگاه در زمینه کالاهای پزشکی فعالیت دارد و عرضه کننده‌ی لوازم مصرفی و ارتوپدی، البسه بیمارستانی و محصولات زناشویی و محصولات سلولوزیو یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی پزشکی است.

ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱پزشک کالادارددارددارددارددارددارد
۲درمان کالاداردداردداردداردندارددارد
۳زیمانوداردداردداردداردندارددارد
۴سدان مدداردداردداردداردندارددارد
۵طب تولیدداردداردداردداردندارددارد
۶مدکدهدارددارددارددارددارددارد
۷هلثومداردداردداردداردندارددارد

بهترین کتاب فروشی های اینترنتی

یک سایت خوب فروش آنلاین کتاب باید دارای امکان جستجو و دسته بندی مناسب باشد تا فرد بتواند به سهولت کتاب مورد نظر خود را بیابد و سفارش دهد.

  1. فیدیبو https://fidibo.com

شرکت فیدیبو یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی کتاب الکترونیک و صوتی ایران است. اپلیکیشن فیدیبو برای مطالعه‌ی قانونی کتاب الکترونیک و صوتی روی موبایل، تبلت و رایانه شخصی طراحی شده‌است. می‌توان بدون ثبت‌نام و پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای از سایت و اپلیکیشن فیدیبو استفاده و کتاب‌های رایگان و نسخه‌های نمونه را مطالعه کرد. اما خرید فقط برای کاربرانی میسر است که در سایت یا اپلیکیشن فیدیبو ثبت‌نام کرده‌اند و برای خود حساب کاربری ثبت کرده‌اند.

 طاقچه جزو بهترین فروشگاه اینترنتی می باشد که دارای سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. می‌توانید در طاقچه کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های رایگان برای دانلود و مطالعه نیز وجود دارد.

۳. ایران­کتاب https://www.iranketab.ir

ایران­کتاب یک فروشگاه اینترنتی در حوزه فروش کتاب و محصولات فرهنگی است که بر گزیده بودن کتاب­هایی که به متقاضیان عرضه می­کند تاکید دارد.

۴. سیبوک https://www.30book.com

فروشگاه اینترنتی سیبوک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است و در حوزه فروش کتاب، محصولات فرهنگی و لوازم­التحریر فعالیت دارد.

۵. شهرکتاب https://shahreketabonline.com

شهرکتاب آنلاین فروشگاه اینترنتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرکتاب است. در این فروشگاه امکان خرید اینترنتی کالاهای فرهنگی در دسته‌بندی‌های کتاب، محصولات دیداری و شنیداری در حوزه موسیقی و فیلم و تئاتر، نوشت افزار و کمک آموزشی، و دست‌سازه­های هنری فراهم است.

۶. فدک­بوک https://www.fadakbook.ir

فروشگاه اینترنتی فدک­بوک، وابسته به انتشارات فدک ایساتیس، ارائه­کننده‌ کتاب‌های دانشگاهی فنی مهندسی، فنی حرفه­ای، آزمون­های نظام مهندسی و کارشناسان رسمی، تجارت و بازرگانی، مدیریت، بورس، مدیریت استراتژیک، معماری، عمران، شهرسازی، عکاسی، طلا و جواهر، طراحی صنعتی، و کتابهای عمومی است.

۷. گیسوم https://www.gisoom.com

گیسوم یک سامانه کتاب­یاب است که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. این سامانه کتاب­های مورد نیاز متقاضیان را بر حسب سفارش از فروشگاه­های مختلف تهیه و برای متقاضیان ارسال می‌کند.

ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱آدینه بوکداردداردداردداردنداردندارد
۲آیبوکداردداردداردداردنداردندارد
۳ایران کتابداردداردداردداردندارددارد
۴سیبوکداردداردداردداردندارددارد
۵شهر کتابداردداردداردداردنداردندارد
۶فدک بوکداردداردداردداردنداردندارد
۷گیسومداردداردداردداردنداردندارد

بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش کالای ورزشی

امکان استرداد و تعویض و قابلیت مقایسه کالا از مهمترین ویژگی های یک سایت فروش آنلاین کالاهای ورزشی است و یکی از دلایل انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی فروش کالای ورزشی می باشد . به هنگام ثبت سفارش در یک فروشگاه کالای ورزشی به این دو پارامتر توجه ویژه داشته باشید.

۱. آنلاین اسپرت   https://www.osport.ir/shop

این فروشگاه در حوزه کالاهای ورزشی ارائه کننده‌ اقلام مربوط به ورزش‌های تیمی، رزمی، آبی، زمستانی و فضای باز است.

۲. آنیک   https://anik.ir

فروشگاه آنیک در زمینه کالاهای ورزشی فعالیت دارد و عرضه‌کننده‌ لوازم ورزش‌های هوازی و بدنسازی، ورزش‌های رزمی، ورزش‌های آبی، و کالاهای حوزه بازی و سرگرمی است.

۳. ایران اسپورتر   https://www.iransporter.com 

این فروشگاه عرضه کننده انواع راکت، توپ، لوازم شنا و ورزش های رزمی و اقلام بازی و تفریح در فضای باز است.

۴. برنا اسپرت   https://www.bornasport.com 

این فروشگاه عرضه‌کننده کفش ورزشی، پوشاک ورزشی، ساپورت‌های ارتوپدی و ورزشی، تجهیزات والیبال و بسکتبال و بدمینتون است.

۵. پیلتن شاپ   https://piltanshop.com 

فروشگاه پیلتن شاپ به طور تخصصی در زمینه صندلی‌ها و لوازم ماساژ، انواع ماساژور و تردمیل، دوچرخه ثابت و دستگاه های بدنسازی فعالیت دارد.

۶. کالا ورزش   https://kalavarzesh.com 

از این فروشگاه می‌توانید انواع پوشاک ورزشی زنانه و مردانه و همچنین لوازم ورزشی توپی و راکتی تهیه کنید.

۷. نسل ­آهن   https://nasleahan.com   

این فروشگاه در حوزه‌ کالای ورزشی ارائه‌کننده‌ پوشاک ورزشی مردانه، لوازم تناسب اندام، لوازم باشگاهی، لوازم یوگا و پیلاتس و شیکر و قمقمه‌ی ورزشی جزو بهترین فروشگاه اینترنتی ورزشی می باشد.

ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱آنلاین‌اسپرتداردداردداردداردنداردندارد
۲آنیکداردداردداردداردندارددارد
۳ایران‌اسپورترداردداردداردداردنداردندارد
۴برنا اسپرتداردداردداردداردنداردندارد
۵پیلتن شاپداردداردداردداردندارددارد
۶کالا ورزشداردداردداردداردندارددارد
۷نسل آهنداردداردداردداردداردندارد

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید و فروش ماشین و موتور

قابلیت جستجو، درج مشخصات فنی دقیق و داشتن اینماد مهمترین فاکتورهایی هستند که یک سایت فروش آنلاین ماشین و موتور باید حایز آنها باشد.

۱. باما https://bama.ir

فروشگاه اینترنتی باما فروشگاهی برای معرفی و خرید و فروش ماشین و موتور است که در کنار این فعالیت به انتشار اخبار و اطلاعات در زمینه ماشین و موتور نیز می‌پردازد.

۲. پدال https://pedall.ir

فروشگاه اینترنتی پدال فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در زمینه فروش خودرو، موتور سیکلت و لوازم جانبی آغاز کرده است و توانسته که به یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی در حوزه خود تبدیل شود.

۳. خودرو ۴۵ https://khodro45.com  

از بهترین فروشگاه اینترنتی در حوزه خرید و فروش خودرو ، فروشگاهی اینترنتی خودرو۴۵ است که بیش از سه سال است در بازار ماشین­های کارکرده فعالیت دارد. این شرکت خدماتی خود را هم برای فروشندگان و هم ای برخریداران خودروهای کارکرده و دست دوم فراهم کرده است.

۴. دنیای موتور https://doniaymotor.ir

فروشگاه اینترنتی دنیای موتور در زمینه فروش موتور سیکلت و لوازم جانبی فعالیت دارد.

۵. کارنامه https://karnameh.com

فروشگاه اینترنتی کارنامه به عنوان خدمتی مکمل برای سایت دیوار شروع به کار کرد و در حوزه خرید و فروش خودرو و فعالیت دارد. کارنامه خدماتی همچون کارشناسی خودرو در محل و فروش سفارشی خودرو را نیز به متقاضیان عرضه می­ کند و به سرعت جزو لیست بهترین فروشگاه اینترنتی خریدو فروش خودرو قرار گرفت.

۶. کلاچ https://kelaach.ir

کلاچ جزو بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه موتور سیکلت و لوازم جانبی آن نظیر لباس و کلاه ایمنی و قفل است.

۷. مبین خودرو https://mobinkhodro.com

شرکت مبین خودرو  از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه فروش خودرو آغاز کرده است و از سال ۱۳۹۳ در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت خود را گسترش داده است. فعالیت اصلی مبین خودرو فروش اقساطی خودرو شامل محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، کرمان موتور، هیوندای، کیا موتورز، تویوتا، رنو، سانگ یانگ، نیسان، فولکس واگن و کلیه خودروهای مجاز داخلی و وارداتی است و در لیست بهترین فروشگاه اینترنتی قرار گرفته است.

ردیفنام فروشگاهامکان جستجودسته بندیمشخصات فنیقابلیت مقایسهنرم‌افزار‌موبایلی استرداد کالا
۱باماداردداردداردداردنداردندارد
۲پدالداردداردداردداردندارددارد
۳خودرو۴۵داردداردداردداردنداردندارد
۴دنیای‌موتورداردداردداردداردندارددارد
۵کارنامهداردداردداردداردندارددارد
۶کلاچداردداردداردداردنداردندارد
۷مبین‌خودروداردداردداردداردندارددارد

1 نظر
  1. رضائی می گوید

    سلام محتوا ، طبقه بندی مطالب خیلی خوبی ارائه دادید همیشه موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.